روزی برای پاسداشت آتش نشانان قهرمان

آئین تجلیل از آتش نشانان و پرسنل واحد ایمنی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

آئین تجلیل از آتش نشانان و پرسنل واحد ایمنی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب
لینک کوتاه کپی شد

به مناسبت هفتم مهرماه، روز ملی آتش نشانی و ایمنی، مراسم تحلیل از آتش نشانان و پرسنل واحد ایمنی سالکو برگزار شد.

در این ویژه برنامه که مهندس اسماعیل شکوهی مقدم، مدیر مجتمع و معاون تولید و بهره برداری و جمعی دیگر از مدیران نیز حضور داشتند، از مجموعه پرسنل واحد ایمنی و آتش نشانی به پاس تلاش های انجام شده در حفظ ایمنی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تقدیر شد.

همچنین در پایان این ویژه برنامه که به همت و تلاش روابط عمومی این شرکت و در محل ایستگاه مرکزی آتش نشانی بزرگترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور برگزار شد، از ۶۵ نفر از آتش نشانان و پرسنل واحد ایمنی این مجتمع با اهدای لوح سپاس مهندس زحمتکش مدیر عامل سالکو، شاخه گل، تندیس و هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است، هفتم مهرماه سالروز شهادت آتش نشانان قهرمان ایران اسلامی در حمله هوایی سال ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق به پالایشگاه نفت آبادان است که در تقویم تاریخ کشورمان به عنوان روز ملی ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شده است.

توسط مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و به پاس همکاری با سالکو برگزار شد: آیین تجلیل از رئیس و آتش نشانان منطقه ویژه اقتصادی، شهرداری، منطقه عملیاتی پارسیان

طی آیینی که با حضور مهندس احمد حسن زاده مدیر واحد HSE، نیدانی مدیر روابط عمومی در محل ایستگاه های آتش نشانی، منطقه ویژه اقتصادی، منطقه عملیاتی پارسیان و شهرداری لامرد برگزار شد، از خدمات و همکاری های رئیس و آتش نشان در منطقه ویژه اقتصادی، منطقه عملیاتی پارسیان و شهرداری لامرد با مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، با اهدا شاخه گل و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

مهندس احمد حسن زاده با اشاره به عظمت مجتمع صنایع آلومینیوم حنوب به عنوان بزرگترین و مدرنترین کارخانه آلومینیوم کشور و لزوم همراهی، وحدت و هماهنگی میان همه ی واحد های ایمنی و آتش نشانی شهرستان در هنگام بروز حوادث و بحران و تفاهم نامه منعقده در همین خصوص، از همکاری با سالکو تشکر و قدردانی کرد. روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه