مدیرحوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد

ارائه بیش از ۱۳۰۰ خدمت درمانی رایگان در اردوی جهادی “شهدای استبرق” شهربابک

ارائه بیش از ۱۳۰۰ خدمت درمانی رایگان در اردوی جهادی “شهدای استبرق” شهربابک
لینک کوتاه کپی شد

شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به مناسبت روز روستا و عشایر، در اردوی جهادی - درمانی شهدای استبرق در شهربابک بیش از ۱۳۰۰ خدمت درمانی رایگان ارائه کرد.

به گزارش طلانیوز؛ محمدجواد خلیلی مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس با اعلام این خبر افزود: در این اردو که با حضور متخصصان چشم‌، داخلی، سونوگرافی، زنان، دندانپزشکان و پزشکان عمومی و کارشناسان پرستاری، مامایی، بینایی‌سنجی، روان‌شناسی، دارویاران و کمک پرستاران همراه بود، بیش از ۱۳۰۰ نفر خدمت، خدمات پزشکی در قالب ویزیت، غربالگری، دارودهی، مشاوره، آموزش، خدمات دندانپزشکی و معرفی برای عمل و ادامه درمان و ساخت عینک به صورت رایگان ارائه شد.

مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس افزود: حضور پررنگ دندانپزشکان و پزشکان متخصص بومی  از نقاط قوت این رزمایش خدمت‌رسانی بود.

وی همچنین خبر داد: درحاشیه برگزاری این اردوی جهادی – درمانی، خدمات دامپزشکی برای دامداران هم برگزار شد.

مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس گفت: برگزاری کارگاه بازی با کودکان نیز از دیگر بخش های این اردوی جهادی بود.

یادآور می‌شود، در این اردوی جهادی شبکه بهداشت و درمان شهربابک، کانون بسیج جامعه پزشکی، اداره دامپزشکی، کارگروه بازی‌های بومی محلی تحت عنوان بازی‌ران، شورا و دهیاری روستای استبرق همکاری داشتند. مس پرس

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه