مدیرعامل شرکت گاز کرمان:

رویکرد ما حمایت از صنایع است

رویکرد ما حمایت از صنایع است
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل فولاد زرند با مدیرعامل شرکت گاز کرمان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش طلانیوز، مدیرعامل شرکت گاز کرمان در این دیدار به اهمیت فعالیت صنایع در استان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با صنایع بیشترین همکاری را داشته باشیم و به شرایط خاص مجموعه‌های صنعتی توجه کنیم.

محمدرضا سلیمانی تصریح کرد: در دو ماه آذر و دی، شرایط مصرف گاز در کل کشور تغییر می‌کند و ما در این شرایط مجبور به اعمال محدودیت برای شرکت‌های تولیدی می‌شویم.

وی افزود: پوشش گاز در استان کرمان به ۸۴٫۷ رسیده است و تلاش می‌کنیم تا این میزان را افزایش دهیم.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان هم در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت مسئولان از صنایع تولیدی، گفت: روش تولیدی که در زیسکو استفاده شده، بیش از سایر روش‌ها به قطع انرژی حساس است و از محدودیت انرژی آسیب جدی می بیند.

دکتر سهراب‌نژاد، ضمن تشریح فرایند تولید در روش کوره بلند، افزود: یکی از ویژگی‌های تولید به روش کوره بلند این است که در این روش دو بخش کوره بلند و کک‌سازی را نمی‌توان خاموش کرد یا به عبارتی فرایند تولید در آن را نمی‌توان قطع و وصل کرد زیرا خاموش شدن این دو بخش خسارتی ایجاد می‌کند که قابل جبران نیست.

ماشاالله سهراب نژاد، گفت: به دلیل این شرایط حساس، همیشه نگران قطع گاز هستیم و البته در این مدت با همکاری و حمایت مسئولان با وجود مشکلات، باز هم کار را پیش برده‌ایم. روابط عمومی زیسکو

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه