اموال تملیکی

تقدیر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد سازمان اموال تملیکی

تقدیر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد سازمان اموال تملیکی
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ما از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پور ابراهیمی که در سازمان اموال تملیکی حضور یافته بود، با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این سازمان، دیدار و گفتگو کرد.

سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی در ابتدای این دیدار، گزارشی مبسوط از فعالیت های این سازمان در اجرای تکالیف و وظایف قانونی در حوزه های تخصصی ارائه کرد.

پورابراهیمی در ادامه با تقدیر از عملکرد درخشان سازمان اموال تملیکی به ویژه در زمینه تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها و سامان دهی محل های نگهداری، اظهار داشت: پیگیری های لازم برای تصویب اصلاحیه قانون تأسیس سازمان در مجلس را به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهم داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: نهایت اهتمام را پس از چندین جلسه و پیگیری مستمر و کاربردی در خصوص پیش نویس لایحه پیشگیری و مقابله با رسوب کالا در مبادی ورودی کشور را انجام خواهیم داد تا این پیش نویس سریع تر به قانون تبدیل شده و دغدغه ملی مطرح شده در آن به سامان برسد.

گفتنی است؛ حسین اعظمی چهاربرج قایم مقام معاون راهبردی قوه قضاییه و اعضای هیئت مدیره و هیئت عالی نظارت سازمان اموال تملیکی نیز در این جلسه حضور داشتند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه