ذوب آهن اصفهان

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال نو

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال نو
لینک کوتاه کپی شد

همزمانی ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ، لیالی قدر ، سال نو و بهار طبیعت، سالی پر از برکت و نعمت را نوید می دهد.

همکاران گرامی

خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

در سال ۱۴۰۲ همکاران تلاشگر ذوب آهن اصفهان در عرصه تولید، تامین، توسعه، بازرگانی و سایر واحدها با تلاش مضاعف ، طراحی و تولید محصولات جدید، اصلاح ساختار مالی شرکت از طریق افزایش سرمایه، تامین ریل خطوط پرسرعت و ریل مترو، مشارکت در نهضت ملی مسکن از طریق ارائه محصولات پیشران و … دستاوردهای بسیاری حاصل کردند و راه پیشرفت و درخشش نام ذوب آهن بر بلندای صنعت در گرو همدلی و تلاش مستمر همکاران گرامی با برنامه های دانش بنیان خواهد بود. همچنین فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن در سال گذشته در عرصه های ، علمی، پژوهشی، فرهنگی ،ورزشی و هنری افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند که با سرفرازی به آنان افتخار می کنیم و نیک می دانیم این نسل پرافتخار برای ذوب آهن عزیز و صنعت فولاد، آینده روشنی را رقم خواهند زد.

در آغاز سال جدید، با تجدید عهد و میثاق با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، یاد امام عظیم الشان و شهدای والامقام را گرامی می داریم. متاسفانه در سال گذشته برخی از همکاران عزیز ما دعوت حق را لبیک گفتند که با خانواده های این عزیزان ابراز همدردی نموده و یاد و خاطره آنان را برای همیشه گرامی می داریم.

حلول سال جدید را حضور خانواده بزرگ و عزیز ذوب آهن اصفهان شادباش عرض نموده و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، سالی سرشار از شادکامی و بهروزی در ظل توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا فدا را برای همگان آرزومندم.

مهدی کوهی

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه