ذوب آهن اصفهان

سوگواری شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدرش در ذوب آهن اصفهان

سوگواری شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدرش در ذوب آهن اصفهان
لینک کوتاه کپی شد

درپی سانحه غم انگیز سقوط بالگرد حامل ریاست جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرش در سفر استانی روز ۳۰ اردیبهشت به آذربایجان شرقی و شهادت این عزیزان ،مراسم عزاداری و گرامیداشت نام و یاد آن ها روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این مراسم همراه با حزن و اندوه که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان در مسجد الزهرا سلام الله علیها برگزار شد، آیت الله رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت در سخنان بین نماز جماعت ظهر و عصر خود ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهیدان سانحه هوایی به تشریح خدمات رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و شهید دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان پرداخته و یادآور شدکه دولت و ریاست جمهور به فکر ساماندهی امور کشور در داخل و خارج و حل مشکلات مردم و قشر محروم بود که انجام پی درپی سفرهای استانی در داخل کشور و سفرهای خارجی در همین راستا صورت می گرفت.

وی افزود: آیت الله ابراهیم رئیسی در سمت های مختلف قضایی، ریاست قوه قضائیه و تولیت آستان قدس رضوی، خدمات شایانی از خود نشان داد و برای او و خانواده اش مایه افتخار است که بعد از سال ها خادمی ثامن الائمه حضرت امام رضا علیه السلام ،همزمان با تولد فرخنده آن امام رئوف و در حین خدمت به مردم کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل گردد.

در این مراسم برای گرامیداشت شهادت رئیس جمهور ، وزیرخارجه ، امام جمعه تبریز ، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان توسط ابوالقاسم اسماعیلی ذاکر اهل بیت علیهم السلام برنامه سوگواری و مرثیه خوانی انجام گردید. چنین برنامه ای در سایر نمازخانه های شرکت نیز برگزار شد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه