فولاد مبارکه

تامین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مبارکه توسط فولاد مبارکه

تامین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مبارکه توسط فولاد مبارکه
لینک کوتاه کپی شد

شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود برای ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم منطقه، اقدام به تأمین دستگاه اکوکاردیوگرافی و دستگاه تست ورزش مورد نیاز درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه کرد.

به گزارش خبرنگار ما از ایراسین، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی، امام‌جمعه شهرستان مبارکه اظهار کرد: از فولاد مبارکه و سازمان تأمین اجتماعی برای تأمین تجهیزات درمانی و رفع نیاز مردم شهرستان مبارکه قدردانیم، ارائه خدمات درمانی به بیماران قلبی و عروقی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بخش قلب بیمارستان‌ها بسیار مهم است و حرف اول را در مجموعه نظام پزشکی می‌زند.

محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این راستا بیان داشت: امروز شاهد تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه به امکانات مورد نیاز برای درمان بیماری‌های قلبی و عروقی توسط شرکت فولاد مبارکه هستیم که انجام این کار ارزشمند جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه در ادامه مسیر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و در قبال مسئولیتی که نسبت به مردم منطقه، به‌ویژه مردم شریف شهرستان مبارکه دارد، پس از شناسایی نیازهای بهداشت و درمان مردم، به تأمین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه اقدام کرد.

وی ادامه داد: چنین اقداماتی را به‌عنوان بخش کوچکی از وظیفه خود در قبال جامعه و مردم خوب منطقه می‌دانیم و امیدوارم بتوانیم با تلاش برای ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه، به حفظ سلامتی جامعه کمک کنیم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه