رپرتاژ اگهی /

برترین پراپ ایران

برترین پراپ ایران
لینک کوتاه کپی شد

به‌دنبال کسب سرمایه اولیه جهت ترید در بازارهای مالی هستید؟ بهترین شرکت برای این کار تأمین سرمایه نام دارد. این شرکت فوق‌العاده حرفه‌ای یکی از شناخته‌شده‌ترین و برترین پراپ ایرانی بوده و توانسته تا به امروز بیش از 1.5میلیون دلار سود کسب کند. دلیل این موضوع خدمات عالی آن است.

در واقع این شرکت توانسته با همکاری با بهترین و خاص‌ترین تریدرها، سرمایه خود را به دست آنان سپرده و سود خوبی نیز از این راه کسب کند. اگر شما هم می‌خواهید با یک سرمایه کلان اولیه سودهای بزرگی به‌دست بیاورید، باید با خدمات این پراپ فرم معروف آشنایی کامل داشته باشید. همراه ما باشید تا در ادامه بادقت بالا این موارد را با هم بررسی کنیم.

یک شرکت پراپ فرم چیست؟

قبل‌از اینکه ببینیم چه خدماتی توسط شرکت تأمین سرمایه ارائه می‌شوند باید ببینیم که یک پراپ فرم چیست؟ باید گفت که پراپ فرم در واقع شرکتی است که سرمایه فارکس و سرمایه برای ترید را به معامله گرانی که در این بازار مشغول به‌کار هستند تأمین می‌کند.

باید گفت که این شرکت قادر است تریدرهای حرفه‌ای را ازطریق چالش‌ها و اهداف مختلف شناسایی کرده و بسته به نیاز آن‌ها و مهارتی که از خود نشان داده‌اند، سرمایه اولیه در اختیار آن‌ها قرار دهد. نمونه‌های مختلفی در ایران از این شرکت‌ها وجود دارد.

تأمین سرمایه؛ برترین پراپ فرم ایران

اگر بخواهیم ببینیم که چه شرکتی برترین نمونه در میان شرکت‌های داخلی و خارجی است، باید به تأمین سرمایه اشاره داشته باشیم. باید گفت که این شرکت به‌عنوان بهترین پراپ ایرانی شناخته شده و شما را در انجام معاملات مختلف بازارهای مالی کمک می‌کند.

خدمات و مزایای مختلفی توسط این شرکت ارائه می‌شوند که همه آن‌ها بسته به چالش‌ها متفاوت هستند. می‌توانید ازمیان پلن‌های بدون آنالیز و همراه با پنل آنالیز یکی را انتخاب کرده و به معامله‌گری بپردازید. این کار دست شما برای کسب سود را بازتر می‌کند.

خدمات پراپ فرم تأمین سرمایه

2

بهتر است برای آشنایی بیشتر با این شرکت، ببینیم که یک پراپ فرم با این شهرت چه خدماتی را ارائه می‌دهد. باید گفت که این پراپ ایرانی ویژگی‌های بسیار زیادی داشته و قادر است برترین خدمات را به شما ارائه دهد. خدمات این شرکت شامل این موارد هستند.

90 درصد تقسیم سود میان تریدر و شرکت

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در این پراپ فرم ایرانی ارائه می‌شود، تقسیم سود 90درصدی است. باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت‌های حرفه‌ای در این زمینه، درصد بالایی از سود را برای خودشان کسب می‌کنند.

میانگین این درصد، 80درصد بوده و 20درصد از سود به شرکت پراپ انتقال پیدا می‌کند؛ اما این شرکت بدین صورت نیست. این شرکت ایرانی توانسته میزان سود خود را به 10درصد کاهش داده و 90درصد از سود سرمایه را به خود معامله‌گر اختصاص دهد.

125درصد بازگشت وجه پس از اولین پرداخت

مورد دیگری که باید به‌عنوان خدمات و مزایای این پراپ فرم به شما ارائه دهیم، ارائه 125درصد ریفاند یا همان بازگشت وجه است. باید گفت که در بیشتر شرکت‌های پراپ ریفاند به‌عنوان پاداش برای یک معامله‌گر در نظر گرفته می‌شود.

البته این موضوع بسته به پلن‌ها متفاوت خواهد بود. در بسیاری از شرکت‌ها این درصد کمتر از 20درصد است؛ اما در شرکت تأمین سرمایه ریفاند به اندازه 25درصد بوده که در کنار 100درصد بازگشت سرمایه، 125 بازگشت وجه برای شما انجام می‌گیرد.

پرداخت به‌صورت ریالی و دلاری

یکی از موارد مهمی که باعث شده هرکسی قادر به استفاده از خدمات شرکت تأمین سرمایه باشد، پرداخت به‌صورت ریالی و دلاری است. شما این قابلیت را دارید که پرداخت‌های خود را هم به‌صورت دلاری و هم ریالی انجام دهید. این موضوع مزایای زیادی خواهد داشت.

به‌طور مثال، اگر می‌خواهید سرمایه یا سود خود را به‌صورت دلاری حفظ کنید، این پراپ فرم میزان مبلغ مد نظر شما را به‌صورت دلاری نقد کرده یا به‌حساب انتقال می‌دهد. این امر کار شما برای مدیریت سرمایه در بازارهای بین‌المللی را راحت‌تر می‌کند.

عدم وجود محدودیت و سقف برای پرداخت

مزیت دیگری که باید در کنار خدمات شرکت تأمین سرمایه به شما ارائه دهیم، استفاده از سقف پرداخت نامحدود است. مشکلی که بسیاری از تریدرها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند این است که نمی‌توانند به‌راحتی مبالغ سرمایه و سود خود را در طول روز برداشت کنند.

این موضوع ممکن است به دلایل مختلفی رخ‌داده باشد؛ اما در این پراپ فرم خبری از سقف پرداخت نیست. هر مبلغی که قصد پرداخت یا برداشت آن را دارید در هر زمانی قابل ‌انجام بوده و به همین دلیل نیز قادر هستید در هر زمان سرمایه مدنظر خود را برداشت کنید.

مناسب‌ترین تعرفه‌ها برای تریدرها

تعرفه برای تریدر یا همان معامله‌گرها اهمیت بسیار بالایی دارد. در واقع اگر تعرفه پرداختی بالا باشد، تریدر نمی‌تواند سود خوبی از معامله‌ها و چالش‌ها کسب کند. در واقع این تعرفه همان هزینه چالش‌ها بوده و بسته به پلن‌های مختلف متفاوت است.

اما درهرصورت باید این نکته را بدانید که هزینه چالش‌های این شرکت مقرون‌به‌صرفه بوده و به‌همراه تخفیف‌های عالی نیز در نظر گرفته می‌شود. پس اگر به‌دنبال کمترین میزان تعرفه هستید، شرکت تأمین سرمایه خدماتی عالی در این زمینه به شما ارائه خواهد داد.

بیش از یک و نیم‌میلیون دلار سود تا الان در شرکت تأمین سرمایه

3

یکی از رکوردهایی که توسط این پراپ فرم ثبت شده کسب بیش از 1.5میلیون دلار سود تا سال 1403 است. این شرکت با همکاری بهترین تریدرها و ایجاد چالش‌های مخصوص توانسته تا سود خوبی هم برای خود هم برای تریدرها به‌دست بیاورد. این موضوع شهرت آن را بارهاوبارها بیشتر می‌کند.

جمع‌بندی

اگر شما نیز می‌خواهید سود خوبی از معامله‌گری کسب کنید، باید از خدمات شرکت تأمین سرمایه نهایت استفاده را ببرید. این شرکت یکی از برترین پراپ ایرانی بوده و دارای مزایایی فوق‌العاده برای بهره‌گیری از خدماتش است. به‌طور مثال 90درصد سود به خود معامله‌گر تعلق می‌گیرد.

یک تریدر قادر است تقریبا تمام سودی که کسب کرده را دریافت کرده و حتی تا 25درصد نیز ریفاند به وی تعلق بگیرد. نباید از این موضوع غافل شویم که این شرکت پرداخت به‌صورت دلاری و ریالی داشته و هیچ محدودیت و سقفی برای پرداخت ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این کسب و کار می‌توانید به وب سایت آن‌ها مراجعه کنید.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه