فولاد سفیددشت

بازدید شهردار و اعضای شواری اسلامی شهر سفیددشت از شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

بازدید شهردار و اعضای شواری اسلامی شهر سفیددشت از شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
لینک کوتاه کپی شد

روز شنبه سیزدهم مردادماه مهندس محمد حسین ایزدی شهردار سفیددشت بهمراه اعضای شورای اسلامی شهر ، در دیدار با مدیرعامل و هیئت مدیـره در راستای همکاری های فی مابین و تعاملات منطقه ای ایـن شـرکت بازدید بعمل آوردند.

محمد حسین ایزدی و اعضای شواری اسلامی سفیددشت در جریان این بازدیـد از واحـد احیـا مسـتقیم و پـروژه فولادسـازی، این شـرکت را یکـی از نمونه هـای بارز خودباوری و تلاش ملی در صنایع استان برشمردند و اظهار کردند: ضمن تشکر از مجموعه فولادسفیددشت و ابراز خرسندی از صنعت فولاد در جهت اشتغال زایی منطقه و تأکید بر حمایت همه جانبه از صنعت فولاد به رفع موانع و مشکلات در حد امکان مساعدت نمودند.

محمـود محمدی، مدیرعامـل شـرکت فـولاد سفیددشـت ، ضمن خیر مقدم از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سفیددشت در خصوص فعالیت های شرکت و موفقیت های به دست آمده در زمینه تولید و پروژه های توسعه ای گزارشی ارائه داد.

موفقیت هـای حاصل شـده در ایـن شـرکت را مرهـون تلاش خسـتگی¬ناپذیر مدیـران و کارکنـان مجموعـه و کار جهـادی آنهـا برشـمرد و اظهـار داشـت: با کامل شدن زنجیره تولید در این شرکت، به‌طور مستقیم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر و به‌طور غیرمستقیم برای ۴۰۰۰ نفر از جوانان استان چهارمحال و بختیاری فرصت شغلی فراهم‌شده است که نقش بسزایی در کاهش نرخ بیکاری این استان دارد.

در پایان مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت عنوان کرد: تمامی این موفقیت ها و دستاوردها را حاصل تلاش و پشتکارکارکنان شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با عنایت الهی و تلاش مجموعه، همچون گذشته بتوانیم در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی در منطقه اقدامات خوب و اثرگذاری را به انجام برسانیم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه