ذوب آهن اصفهان

چهل و یکمین پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد

لینک کوتاه کپی شد

چهل یکمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با عنوان (همدلی) حضور ۷۱ نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۶۷ نفر ،۲۷ شهریور ماه جاری در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما:  این پویش که با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای تمام رده های سنی همراه بود، رضایتمندی ۷۷ درصدی شرکت کنندگان را در نظر سنجی به همراه داشت.

دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و مشاوره خانواده ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) ، امام جعفر صادق و هفته وحدت گفت : خواب یکی از مشکلاتی است که هم اکنون اکثریت جامعه با این موضوع دچار چالش هستند.

وی افزود : اینکه در روز چند ساعت می خوابیم و چه زمانی می خوابیم می تواند باعث شود کیفیت زندگی بهتر یا بدی داشته باشیم .

وی همچنین با اشاره به اینکه خواب بعد از ساعت ۱۰ شب باعث می شود تا هرمون رشد ترشح شود و این امر باعث رشد در کودکان و همچنین توانایی ذهنی و هوش بهتر خواهد شد ، گفت : پس از این ساعت در بدن کورتیزول ترشح می شود که باعث افسردگی می گردد.

دکتر فرامرزی گفت بری اینکه دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با توانایی ذهنی بهتر در کلاس درس حاضر شوند باید نهایتا تا ساعت ۱۰ شب بخوابند .

گفتگوی ما با تعدادی از همکاران حاضر  در این دورهمی در پی می آید:

عزیزاله عطار تکنولوگ میکسر شاغل در مدیریت فولادسازی با ۱۵ سال سابقه گفت : برنامه بسیار خوبی بود که آیتم های مفرحی برای خانواده ها داشت . امید است این برنامه ها برای کارکنان استمرار داشته باشد تا باعث انگیزه بیشتر در محل کار شود .

محمود صادقی راننده شاغل در مدیریت  راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین با ۲۳  سال سابقه با اشاره به اینکه برنامه شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود گفت : کیفیت برنامه ها خوب بود ولی زمان آن کوتاه بود. این برنامه ها شادی برای همکاران و خانواده بسیار مفید است و باعث نشایط و بهبود روحیه کارکنان می شود

مهدی شاه نظری تراشکار کارگاه میانی مدیریت مهندسی نورد با ۱۴ سال سابقه گفت : از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده در برنامه دورهمی شرکت نمایم بسیار خرسندم، شادی در محیط کار و خانواده یک اصل مهم برای افزایش بهره وری می باشد، شادابی و نشاط بر روح و روان انسان تاثیر می گذارد و باعث کمتر شدن استرس و نگرانی در محل کار و محیط خانواده می باشد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه