// کد مطلب: ۱۷۰۹۸۳

در نیمه نخست سال (جهش تولید با مشارکت مردم) حاصل شد؛

رشد ۳٫۶ درصدی تولید در واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت

رشد ۳٫۶ درصدی تولید در واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت
لینک کوتاه کپی شد

محمود محمدی فشـارکی، مدیرعامل شـرکت فولاد سفیددشـت اعلام کرد: با تولید بیـش از ۴۹۰ هزار تن آهن اسـفنجی در واحد احیا مستقیم شـرکت، علاوه بـر تحقـق ۱۱۰ درصـدی برنامـه تولید شـش ماهه نخسـت سـال ۱۴۰۳ ، تولید این محصول در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با رشد ۳.۶ درصـدی همراه شـد.

وی بـا اعلام ایـن خبـر افـزود: علی رغـم اعمـال محدودیـت مصـرف بـرق، به خصـوص در ماه هـای خـرداد، تیـر و مـرداد سـال جـاری، بـا برنامه ریزی هـای صورت گرفتـه و بـا همت مضاعـف کارکنـان، تولید آهن اسفنجی شـرکت به میزان ۱۰ درصد بیشـتر از هدف شش ماهه نخست سـال محقـق شـد.

در همین زمینه، مدیر بهره برداری شرکت فولاد سفیددشت نیز گفت: علاوه بــر توجه جــدی به تــداوم تولید ایمــن در واحد احیا مســتقیم، با تلاش کارکنان، پیمانکاران و سایر ارکان پروژه فولادسازی، در مردادماه امسال توانستیم اولین برنامه تولید تختال را در این واحد با موفقیت اجرا کنیم و گام مؤثری در مسیر راه اندازی هرچه سریع تر واحد فولادسازی و ریخته گری برداریم.

ایمان سلیمانی، در پایان بر اجرای تمهیدات مقتضی در راستای مدیریت مؤثر محدودیت مصرف گاز طبیعی در نیمه دوم ســال، به خصوص در ماه های دی و بهمن، به منظور تحقق برنامه سالانه تولید آهن اسفنجی، تأ کید و ابراز امیدواری کرد واحد ذوب و ریخته گری این شرکت نیز تا پایان سال به طور کامل راه اندازی گردد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه