// کد مطلب: ۱۷۱۶۰۵

سنگ آهن سنگان/

بازدید مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف

بازدید مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف
لینک کوتاه کپی شد

علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۳/۷/۲۹ در بازدید از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف بر تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش‌های مختلف بیمارستان، به خصوص بخش دیالیز این بیمارستان تاکید کرد.

به گزارش طلانیوز از روابط عمومی مجتمع، در این بازدید، مدیر مجتمع سنگ آهن ضمن ابراز قدردانی از تلاش‌های کادر درمان بیمارستان، طی دیدار و گفت‌وگویی با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف و بیماران بخش دیالیز، قول مساعد داد تا در راستای تهیه و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز، به‌ویژه برای بخش دیالیز، اقدامات لازم را انجام دهد.

با توجه به اهمیت نقش بیمارستان ۲۲ بهمن خواف در ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه، حمایت مجتمع سنگ آهن سنگان از این بیمارستان، گامی مهم در جهت ارتقای سطح خدمات درمانی و بهبود وضعیت بیماران به شمار می‌رود.

علی رسولیان در این بازدید با تاکید بر اهمیت سلامت و رفاه مردم منطقه، اظهار داشت: “ما در مجتمع سنگ آهن سنگان، خود را موظف می‌دانیم تا در کنار فعالیت‌های تولیدی، به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز عمل کنیم. حمایت از بخش بهداشت و درمان شهرستان خواف، یکی از اولویت‌های ما است و امیدواریم با تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ۲۲ بهمن، بتوانیم گامی موثر در بهبود وضعیت سلامت مردم برداریم.”

علی‌اکبر شاه‌آقاسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف نیز ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر مجتمع سنگ آهن، این اقدام را نشانه تعامل سازنده در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی دانست.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه