اینستاگرام | قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام قابلیتی کاربردی برای مقابله‌با مزاحمان اینترنتی معرفی کرد

اینستاگرام قابلیتی کاربردی برای مقابله‌با مزاحمان اینترنتی معرفی کرد
لینک کوتاه کپی شد

ازاین‌پس می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی امکان تعامل با پیج اینستاگرام شما را داشته باشند.

به گزراش طلانیوز: اینستاگرام قابلیت جدیدی دریافت کرده که امکان محدودکردن تعامل کاربر با هرکسی که در فهرست Close Friends نیست را فراهم می‌کند. با فعال‌سازی این ویژگی، کاربر فقط از افرادی که جزو کلوز فرندهای او باشند کامنت‌، دایرکت‌، ریپلای استوری ، تگ‌ و منشن را دریافت خواهد کرد.

 

اینستاگرام

 

دنبال‌کنندگان عادی همچنان می‌توانند برای پست‌ها کامنت بگذارند، اما نظرات آن‌ها برای هیچ‌کسی قابل مشاهده نیست. ویژگی جدید بیشتر برای نوجوانان طراحی شده، اما همه می‌توانند از آن برای مقابله با افراد مزاحم استفاده کنند.

 

اینستاگرام

 

هنگامی که ویژگی محدودسازی تعامل را فعال می‌کنید، به شما یادآوری می‌شود که در زمان مشخصی آن را خاموش کنید. می‌توانید انتخاب کنید که فقط دنبال‌کنندگان اخیر یا کسانی که جزو فالوورهای شما نیستند محدود شوند.

اینستاگرام قابلیت جدید دیگری به بخش Restrict اضافه کرده است که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید اکانت‌های خاصی را بدون مسدودکردن، محدود کنید؛ در این صورت، اکانت‌ها متوجه نمی‌شوند چه زمانی آنلاین هستید یا دایرکت آن‌ها را مشاهده کرده‌اید یا خیر.

پیام‌های افرادی که Restrict شده‌اند در Inbox نمایش داده نمی‌شوند، بلکه به بخش درخواست‌های پیام (Message Requests) منتقل خواهند شد. به‌علاوه، کامنت‌ آن‌ها فقط برای خودشان قابل مشاهده خواهد بود و نمی‌توانند کاربر را منشن یا تگ کنند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه