اسپاتیفای | اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای باز هم گران‌تر شد | ا فزایش هزینه اشتراک چند درصد است؟

اسپاتیفای باز هم گران‌تر شد | ا فزایش هزینه اشتراک چند درصد است؟
لینک کوتاه کپی شد

اسپاتیفای اعلام کرد که برای ارائه‌ی قابلیت‌های نوآورانه‌ی بیشتر، هزینه‌ی سرویس‌های اشتراکی‌اش را در آمریکا افزایش می‌دهد.

به گزارش طلانیوز: اسپاتیفای یک سال پس از افزایش هزینه‌ی اشتراک پریمیوم در آمریکا، تصمیم گرفته است بار دیگر سرویس‌هایش را گران کند. کاربران اسپاتیفای در آمریکا از ماه آینده مجبورند برای تهیه‌ی سرویس پریمیوم، هر ماه ۱۱٫۹۹ دلار پرداخت کنند؛ درحالی‌که تا پیش از این، هزینه‌ی اشتراک ۱۰٫۹۹ دلار بود.

هزینه‌ی اشتراک‌های Duo و Family نیز افزایش یافته است. سرویس Duo در حال حاضر ۱۴٫۹۹ دلار قیمت دارد، اما از ماه آینده قیمتش به ۱۶٫۹۹ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. از طرفی، هزینه‌ی سرویس Family از ۱۶٫۹۹ دلار به ۱۹٫۹۹ دلار افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس آنچه اسپاتیفای اعلام کرده، هزینه‌ی سرویس اشتراکی Duo با ۳۰ درصد افزایش روبه‌رو شده و هزینه‌ی سرویس Family به‌میزان ۲۵ درصد بالا رفته است. میزان تغییرات هزینه‌ی سرویس Premium به ۲۰ درصد می‌رسد.

اسپاتیفای در بیانیه‌ای می‌گوید که برای ادامه‌ی سرمایه‌گذاری روی قابلیت‌های جدید و ارائه‌ی ویژگی‌های نوآورانه، گاهی‌اوقات قیمت سرویس‌هایش را افزایش می‌دهد: «طی یک ماه آینده، مشترکین در آمریکا ایمیلی دریافت می‌کنند که توضیح می‌دهد تغییرات قیمت، چه معنایی برای اشتراک آن‌ها دارد.»

اسپاتیفای ماه گذشته قیمت سرویس‌های اشتراکی‌اش را در خارج از آمریکا افزایش داده بود؛ بدین ترتیب افزایش قیمت صرفاً کاربران آمریکایی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

خبرگزاری بلومبرگ ماه گذشته در گزارشی اختصاصی مدعی شد که اسپاتیفای در پی ارائه‌ی سرویسی جدید به نام Supremium است که پخش صدای بدون افت کیفیت (فرمت لاس‌لِس) را امکان‌پذیر می‌کند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه