// کد مطلب: ۱۶۶۳۳۷

یوتیوب | نینتندو

افشاری راز محرمانه نینتندو توسط یوتیوب| کارمند یوتیوب اطلاعات محرمانه نینتندو را فاش کرد؟

افشاری راز محرمانه نینتندو توسط یوتیوب| کارمند یوتیوب اطلاعات محرمانه نینتندو را فاش کرد؟
لینک کوتاه کپی شد

طبق گزارشی جدید، ظاهراً یکی از کارمندان یوتیوب با دسترسی غیرمجاز به ویدیوهای خصوصی نینتندو، اطلاعاتی درمورد بازی‌های این شرکت فاش کرده است.

به گزراش طلانیوز: اوایل هفته‌ی جاری گزارشی از جزئیات حوادث قدیمی نقض حریم خصوصی و امنیت در گوگل منتشر شد. این سند طیف گسترده‌ای از حوادث گزارش‌شده از طرف کارمندان غول جست‌وجوی اینترنت را پوشش می‌دهد و شامل موارد جدی و مسائل جزئی می‌شود. به‌هرحال، یکی از افشاگری‌های شگفت‌انگیزتر مربوط‌به فاش‌شدن اطلاعیه‌ی نینتندو ازطرف کارمند گوگل است.

گفته می‌شود کارمند گوگل به ویدیوهای خصوصی ذخیره‌شده در حساب یوتیوب نینتندو دسترسی پیدا کرده است. او سپس اطلاعات مذکور را با فرد دیگری به اشتراک گذاشت که آن فرد نیز اطلاعات را در ردیت منتشر کرد. فرد منتشرکننده در بخش نظرات تلاش کرد صحت افشاگری خود را با گفتن این جمله تأیید کند: «دوست من در گوگل کار می‌کند و او این اطلاعات را برای من فرستاد. این ویدیویی است که درحال‌حاضر در کانال نینتندو قرار دارد و قرار است بعد از رونمایی به‌صورت عمومی دردسترس قرار گیرد.»

لو رفتن ویدیوی نینتندو در سال ۲۰۱۷ رخ داد که شامل اطلاعاتی درمورد بازی معرفی‌نشده‌ی نینتندو سوییچ به نام Yoshi’s Crafted World بود. طبق گزارش‌ها، گوگل در آن زمان، مشکل را بررسی کرد و پس از مصاحبه‌ی داخلی نتیجه گرفت اقدام مذکور غیرعمدی بوده است.

دانیل احمد، تحلیلگر صنعت در پاسخ به این یافته اعلام کرد که شنیده است امروزه هنوز تعدادی از افشاگران بازی به این شکل عمل می‌کنند. به‌هر حال برخی از افشاگران ادعا می‌کنند که اطلاعات خود را با روش‌های دیگری به‌دست می‌آورند. به‌عنوان مثال پی‌اورو (Pyoro)، افشاگر شناخته‌شده‌ی نینتندو ادعا می‌کند اطلاعاتی مثل قیمت را فاش کرده است که نمی‌توان آن‌ها را از ویدیوهای یوتیوب به‌دست آورد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه