اینستاگرام | قابلیت های اینستاگرام

چگونه مخاطبین‌ را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

چگونه مخاطبین‌ را در اینستاگرام پیدا کنیم؟
لینک کوتاه کپی شد

اگر می‌خواهید حساب اینستاگرام فهرست مخاطبین گوشی‌تان را پیدا کنید، در این مقاله روش آسان پیدا‌کردن ایدی اینستا با شماره را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش طلانیوز: اگر به‌تازگی حساب اینستاگرام را ساخته‌اید یا به فکر راه‌اندازی آن هستید تا راحت‌تر با دوستان و آشناهایتان ارتباط داشته باشید، اینستاگرام امکانی را در این اپلیکیشن درنظر گرفته تا بتوانید مخاطبینی را که اینستاگرام دارند از طریق دفتر تلفن گوشی خود و در سریع‌ترین زمان پیدا کنید.

برای پیدا کردن مخاطب در اینستا یا باید آیدی پروفایل او را داشته باشید یا فهرست مخاطبانتان را با اینستاگرام همگام‌سازی کنید. روش پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام اندروید و آیفون تفاوتی ندارد به‌سادگی انجام‌پذیر است. در‌ ادامه خواهیم دید که چگونه می‌توانیم مخاطبین خود را در اینستا پیدا کنیم.

 

چگونه مخاطبین را در اینستاگرام پیدا کنیم

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام به دو روش ممکن است:

اگر آیدی اینستاگرامشان را می‌دانید، آن را در تب جست‌وجو (آیکون ذره‌بین) وارد کنید و روی پروفایلی که تطابق دارد، ضربه بزنید تا فالو شود.

اگر می‌خواهید افراد حاضر در فهرست مخاطبینتان را در اینستاگرام پیدا کنید، باید مخاطبان را با برنامه همگام‌سازی کنید تا حساب اینستاگرامشان برای فالو به شما پیشنهاد شود.

درنظر داشته باشید با دی اکتیو اینستاگرام پروفایل از دید سایر کاربران پنهان می‌شود و حتی دیگر از طریق آیدی یا شماره قابل پیدا کردن نخواهد بود. اگر حساب اینستاگرامتان را دی‌‌اکتیو کرد‌ه‌اید و حالا به مشکل برخورده‌اید، به مقاله‌ی بازیابی اکانت اینستاگرام سر بزنید.

در‌ادامه می‌خواهیم درباره‌ی روش دوم، یعنی پیدا کردن مخاطبین در اینستا با همگام‌سازی فهرست مخاطبان، صحبت کنیم.

 

پیداکردن آیدی اینستا با شماره‌ی مخاطب

اینستاگرام را باز کنید و وارد صفحه‌ی پروفایلتان شوید.

در گوشه‌ی بالایی سمت راست، روی آیکون سه‌خط ضربه بزنید تا وارد Settings and Privacy شوید.

Follow and invite friends را انتخاب کنید.

روی Follow Contacts بزنید و دکمه‌ی Continue را لمس کنید. اگر تاکنون به اینستاگرام اجازه‌ی دسترسی به مخاطبان خود را نداده‌ باشید، پیامی حاوی درخواست دسترسی به مخاطبان ظاهر می‌شود. در این‌ صورت روی Allow ضربه بزنید.

با این‌کار مخاطبان شما با اینستاگرام همگام‌سازی می‌شوند و درصورتی‌که حسابی در اینستاگرام داشته باشند، به شما پیشنهاد می‌شوند. توجه کنید که تنها حساب‌هایی از مخاطبانتان به شما پیشنهاد داده می‌شود که صاحب آن‌ها اجازه‌ی دسترسی با شماره تلفن را داده باشد.

اینستاگرام

حالا برای پیدا کردن مخاطب در اینستا به صفحه‌ی پروفایتان بروید و روی آیکون کوچکی که درست بغل دو دکمه‌ی بزرگ Edit profile و Share profile قرار دارد بزنید تا بخش Discover People در زیر دکمه‌ها ظاهر شود.

به انتهای فهرست پیشنهاد شده بروید و روی See all بزنید تا تمام مخاطبینی را که در اینستاگرام حضور دارند و قابل پیدا کردن هستند ببینید.

بعد از فالو کردن مخاطب مورد نظر درصورتی که پروفایل او عمومی باشد و محتوای شخصی پست یا استوری نکند، می‌توانید به دانلود ریلز اینستاگرام و دانلود استوری اینستاگرام از پروفایل مخاطب بپردازید.

اینستاگرام

اگر با شماره تلفن و ایمیلتان در اینستاگرام ثبت‌نام یا بعداً آن‌ها را به اطلاعات شخصی خود اضافه کنید، شماره تلفن و ایمیل شما در اینستاگرام ذخیره می‌شود. برای حفظ حریم شخصی‌تان به‌خاطر بسپارید که وقتی شماره تلفن یا ایمیل خود را در اینستاگرام تأیید می‌کنید، ممکن است حسابتان به کاربرانی پیشنهاد شود که اطلاعات تماستان را در فهرست مخاطبان دستگاه خود دارند. بهترین ترفندهای اینستاگرام به شما کمک می‌کنند که مثل حرفه‌ای‌ها با این اپلیکیشن برخورد کنید.

برای اینکه اطلاعات کاملی از محیط اینستاگرام پیدا و از حریم شخصی‌تان محافظت کنید، توصیه می‌کنیم مقاله‌ی جامع آموزش اینستاگرام را مطالعه کنید. اگر سوال یا ابهامب در رابطه با پیدا کردن مخاطبین در اینستا دارید، آن را در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

 

سوالات متداول:

چگونه مخاطبین خود را در اینستا پیدا کنیم؟

اگر آی‌دی اینستاگرامشان را می‌دانید، آن را در تب جست‌وجو وارد کنید و روی حسابی که تطابق دارد، ضربه بزنید تا فالو شود. اگر هم می‌خواهید افراد حاضر در فهرست مخاطبانتان را در اینستاگرام پیدا کنید، باید مخاطبان را با برنامه همگام‌سازی کنید تا حساب اینستاگرامشان برای فالو به شما پیشنهاد شود.

چگونه اینستاگرامِ مخاطبان گوشی و حساب‌های پیشنهادشده را در اینستا پیدا کنیم؟

برای دیدن حساب‌های پیشنهاد‌شده و مخاطبان به صفحه‌ی پروفایلتان بروید. روی آیکون کوچکی که در‌کنار دو دکمه‌ی Share profile و Edit profile قرار دارد، ضربه بزنید تا حساب‌ها برایتان نمایش داده شوند.

 

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه