گروه صنعتی امین جواهری

۶ سال تلاش برای کسب استاندارد اروپایی ویبراتور ایرانی

6 سال تلاش برای کسب استاندارد اروپایی ویبراتور ایرانی
لینک کوتاه کپی شد

امین جواهری عنوان کرد: گروه صنعتی امین جواهری اولین و تنها سازنده دستگاه های ویبراتور با بهترین کیفیت و کمترین کسری طلا در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی می باشد،به طوریکه این شرکت پس از شش سال تلاش موفق به کسب استاندارد ایمنی و کیفیت محصولات اروپا(CE) شده است.

به گزارش طلانیوز: ماشین آلات تولید گروه صنعتی «امین جواهری» در حوزه طلا و جواهر در دو بخش دستگاه های پرداخت محصولات ریخته ای و دستگاه های پرداخت تسمه ای ، پرسی و ورقه ای ارائه میشود.

علیرضا امین جواهری، موسس و مدیریت گروه صنعتی «امین جواهری» بیان داشت: این شرکت همواره تلاش دارد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و در راستای این شعار همواره تلاش کرده ایم تا کوچکترین قصور و اشکالات دستگاه ها را در کمترین زمان جبران کنیم.

 

نسل جدید دستگاهای بی صدا در صنعت طلا

وی افزود: محصولات گروه صنعتی امین جواهری حاصل بیش از 20 سال تجربه و فعالیت در این عرصه است تا جائیکه محصولات این شرکت ظرف 7 تا 8 سال اخیر بدون عیب و نقص شده است و عیوبی چون لرزش و صداهای آن برطرف شده و دستگاه های نسل جدید شرکت، تبدیل به دستگاه های بی صدا شده است.

امین جواهری تصریح کرد: دستگاه های پولیش  فلزات این شرکت، بدون کسری طلا و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت پرداخت و تحویل تولید کننده می شود.

 

گروه صنعتی امین جواهری

 

افزایش کیفیت براقی فلزات با ساچمه های زیرکونیوم

مدیر گروه صنعتی امین جواهری اذعان داشت: کاری که در تولید ماشین آلات جدید نسبت به 15 سال قبل انجام شده  است در مورد افزایش کیفیت براقی فلزات است که این امر با ساچمه های زیرکونیوم و در گرید ها و سایزهای مختلف و در شش رنگ و برمبنای تولیدات کارخانه ها ترکیب بندی میشود و همه تولید کنندگان طلا و جواهر از این دستگاه ها رضایت دارند.

وی با بیان اینکه دستگاه ها در ابعاد و سایزهای مختلف طراحی و تولید می شوند بیان داشت: در دو سال اخیر دستگاه هایی با سایز بسیار بزرگ برای پرداخت ظروف مسی و نقره ساخته شده است که این دستگاه ها  در چند شهر ایران  از جمله اصفهان، کرمان و تهران استفاده می‌شود.

 

رفع اشکالات و پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی دستگاه ها در محل

امین جواهری بیان داشت: این شرکت از لحاظ ارائه خدمات در صنعت تولید ماشین آلات حوزه طلا و جواهر حرف اول را می زند و دستگاه های گارانتی داشته و اگر به هر دلیلی دچار مشکل و یا خرابی شود  تنها با یک تماس تلفنی و پشتیبانی 24 ساعته رایگان و کمتر از 24 ساعت مشکلات رفع می شود.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت در شهرهای مشهد و یزد نمایندگی فروش و خدمات دارد و در کمتر از چند ساعت مشکل دستگاه ها رفع میشود.

ایشان ادامه داد: این شرکت در شهر تبریز فقط نمایندگی فروش دارد و در شهر هایی که نمایندگی برای تعمیر و ارائه خدمات وجود ندارد مهندسان شرکت ظرف 24 ساعت پشتیبانی و مشکل را در محل کسب برطرف خواهند کرد.

 

گروه صنعتی امین جواهری

 

صادرات ماشین آلات طلاسازی پشت چراغ قرمز مسئولان

مدیر گروه صنعتی امین جواهری به سایت بازار طلا گفت: تا 3 سال پیش صادرات دستگاه های تولید شرکت امین جواهری  به خاور دور انجام می گرفت ولی اخیرا به دلیل تحریم ها متاسفانه همکاری برای از سرگیری صادرات این محصولات نشده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه علت عدم صادرات را نمی توان مربوط به تحریم دانست و  برخی از مسئولین مزید بر علت می شوند گفت: برای رفع مشکل صادرات جلسات زیادی با مسئولین برگزار شده است ولی متاسفانه از سوی مسئولین هیچ چراغ سبزی برای صادرات داده نشد.

ایشان اظهار داشت: اغلب مشتریان محصولات گروه صنعتی ما از شهرهایی که تولید و ساخت طلا و جواهر و نقره دارند مانند اصفهان، مشهد،  تهران ، تبریز و یزد می باشد و چند سالی است که فروش محصولات ما به کشور افغانستان بسیار زیاد بوده و همچنین دو سالی است که فعالیت هایی برای فروش به کشور هایی  چون امارات و عراق نیز داشته ایم.

 

ضرورت حمایت دولت از ورود شرکت های تولیدی به بازارهای اروپایی

وی با اشاره به اینکه گروه صنعتی امین جواهری تلاش دارد فعالیت خود را  فراتر ببرد و بتواند از کشور های اروپایی نیز مشتری داشته باشد اذعان داشت: تولید کنندگان ماشین آلات ایرانی برای داشتن  مشتری اروپایی باید در نمایشگاه های اروپایی شرکت کنند که این مهم مستلزم حمایت و همکاری دولت است و بارها درخواست هایی در این باره به مسئولین داده شده است.

امین جواهری با تاکید بر اینکه بسیاری از تولیدکنندگان ماشین آلات طلاسازی در ایران قابلیت رقابت بالایی دارند و اگر دولت و مسئولین کمک کنند با توجه به اینکه  قیمت های دلاری دستگاه های ایرانی نسبت به کشور های رقیب عدد بسیار کوچکی است ، به طوریکه حدود 60 درصد تفاوت قیمت دارند ، تولیدکنندگان ایرانی می توانند در کشور های اروپایی مشتری زیادی داشته باشند.

 

گروه صنعتی امین جواهری

 

دستگاه های ویبراتور ایرانی 70 درصد ارزانتر از نمونه خارجی

مدیر این گروه صنعتی اذعان داشت: دستگاه های تولید این شرکت ، 70درصد قیمت کمتری نسبت به نمونه دستگاه های کشور های دیگر دارند.

وی با بیان اینکه اولین دستگاه های ویبراتور در دنیا توسط ایتالیا ساخته شده است بیان داشت: ایتالیا در  صنعت طلا و جواهر بسیار عالی است ولی در تولید برخی دستگاه ها مانند ویبراتور و (CNC) سی ان سی کیفیت تولیدات ایران بسیار بالاتر از ایتالیا است و  به همین جهت شرکت های ایتالیا و ترکیه به ندرت در نمایشگاه های ایران شرکت می کنند چون درخواستی برای خرید  ندارند و تولیدات ایران در حد محصولات آنها و یا بهتر از آنها است.

امین جواهری اظهار داشت: تولید کنندگان ماشین آلات طلا و جواهر سازی با توجه به هزینه های اسکان و حمل و نقل ماشین آلات و دیگر هزینه ها به تنهایی نمی توانند در رویدادها و نمایشگاه های خارجی شرکت کنند و نیاز به کمک دولت دارد.

وی گفت: به لحاظ ارزآوری  صنعت طلا می تواند پا به پای ایتالیا و ترکیه باشد و تولید ماشین آلات صنف طلا و جواهر ایران از لحاظ کیفیت در رده اول یا دوم جهان قرار دارد که این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولین است.

 

کسب گواهینامه استاندارد CE اروپا ، افتخاری برای صنعت ایران

این تولیدکننده ایرانی یادآور شد: گروه صنعتی امین جواهری به منظور ارائه‌ی محصولات باکیفیت در سطح بین‌المللی برای دریافت استاندارد CE حدود 6 سال تلاش کرد و اکنون 3 سال است که شرکت  موفق به کسب استاندارد ایمنی و کیفیت محصولات اروپا (CE) شده است و به دلیل اینکه گرفتن این استاندارد کار آسانی نیست و پارامتر های  بسیاری  باید رعایت شود ، کسب این استاندارد افتخاری برای صنعت طلا و جواهر ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: صنعت طلا و جواهر جزو 4 تا 5 ستون اصلی کشور است ولی متاسفانه  مسئولین به این مهم  دقت نمی کنند و صنعت طلا را  فقط در فروشندگی می بینند در حالی که صنعت طلا شامل رسته های متفاوتی است و رسته هایی خارج از صنف طلا نیز برای تولید ماشین آلات این حوزه  دخیل هستند.  

امین جواهری در پایان یادآور شد که اگر صنعت طلا به رکود برود بسیاری از صنایع دیگر که وابسته به صنعت طلا است از بین خواهد رفت.

 

/منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه