// کد مطلب: ۱۶۶۸۵۷

اقتصاد|مروارید سیاه

آشنایی با امپراطور مرواریدهای تاهیتی

آشنایی با امپراطور مرواریدهای تاهیتی
لینک کوتاه کپی شد

رابرت وان ( Robert Wan ) جواهرساز افسانه‌ای مروارید تاهیتی به تازگی و در جشن پنجاه سالگی تاسیس شرکت خود ، مجموعه جدیدی از مرواریدهای آریاک را ارائه داده است که با تلفیق یکپارچه هنر و جواهرات ، جذابیت عرفانی خاصی به مرواریدهای تاهیتی بخشیده است.

به گزارش طلانیوز: مروارید آریاک که به معنای نور شدید است، هنر پیچیده ژاپنی را با رنگ های کمانی مروارید تاهیتی Tahitian pearls به طور هماهنگ ترکیب می کند. وان که در تجارت به عنوان امپراطور مرواریدهای تاهیتی شناخته می شود، یک مجموعه جدید درخشان با محوریت مروارید آریاک را به زودی عرضه خواهد کرد.

مروارید سیاه

رنگ آمیزی منحصر به فرد مروارید های تاهیتی

این مجموعه تلفیقی یکپارچه از هنر و جواهرات را به نمایش می گذارد که در آن هر قطعه شاهکاری از طراحی و ساخت است. رویکرد رویایی رابرت وان جذابیت مرواریدهای تاهیتی را به ظرافت بی‌سابقه‌ای ارتقا می‌دهد.

این روش ویژه شامل استفاده از قلم موی ظریف برای رنگ آمیزی نگین با پودر طلای 24 عیار خالص یا نقره است.

به گفته رابرت وان، رسیدن به الگوهای منحصر به فرد روی مرواریدهای آریاک یک هفته کامل طول می کشد.

آشنایی با امپراطور مرواریدهای تاهیتی

رابرت وان ( Robert Wan ) یکی از پیشگامان تجارت مروارید است که مروارید جذاب تاهیتی را به خط مقدم صنعت جواهرات بین المللی آورد. وان از زمان اولین برخوردش با مرواریدهای تاهیتی در سال 1973، زندگی خود را وقف تولید، ترویج و ارتقای این گوهر در چشم عموم کرده است.

وان که به عنوان "امپراتور مرواریدهای تاهیتی" شناخته می شود، جایگاه مسلم خود را به عنوان یک پیشگام در تاریخ این گوهرسنگ ، از توسعه تکنیک های نوآورانه مرواریدسازی و ایجاد شهرت برای مرواریدهای استثنایی تاهیتی تا تأسیس موزه مروارید رابرت وان در پاپیته، محکم کرده است.

یکی از افتخارآمیزترین دستاوردهای وان زمانی بود که مرواریدهای تاهیتی او گواهینامه معتبر موسسه گوهرشناسی آمریکا را دریافت کردند و آنها را به جایگاهی مشابه الماس و دیگر جواهرات گرانبها رساند.

مروارید تاهیتی چیست؟

مروارید تاهیتی یا مروارید سیاه یکی از کمیاب‌ترین گونه‌های مروارید است که از صدف مرواریدساز لب سیاه (Pinctada Margaritifera) آب‌های پلی‌نزی فرانسه به دست می‌آید. این مروارید طی دههٔ ۱۹۰۰ در معرض نابودی بود اما خوشبختانه نجات پیدا کرد.

منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه