// کد مطلب: ۱۶۸۲۱۱

تیفانی | طراحی جواهرات | جایزه تیفانی برای طراحان جواهرات

جایزه ۵۰ هزار دلاری تیفانی برای طراحان جواهرات

جایزه 50 هزار دلاری تیفانی برای طراحان جواهرات
لینک کوتاه کپی شد

تیفانی از یک جایزه طراحی جواهرات به ارزش 50000 دلار و همچنین یک کمک هزینه یک ساله برای طراحان ،با همکاری شورای طراحان مد آمریکا (CFDA) ، در روز دوشنبه رونمایی کرد.

به گزارش طلانیوز: تیفانی و شرکا یک جایزه طراحی جواهرات به ارزش 50000 دلار و همچنین یک کمک هزینه یک ساله در بخش طراحی شرکت خود معرفی کرده است. تیفانی این جایزه را با همکاری شورای طراحان مد آمریکا (CFDA) ایجاد کرده است.

تیفانی روز دوشنبه گفت که این شرکت از طراحان برجسته آمریکایی که متعهد به توسعه این صنعت هستند و طراحی جواهرات را به عنوان مقوله خاص خود شبیه به لباس زنانه یا مردانه دنبال میکنند، شناسایی و حمایت میکند.

این شرکت به شرکت‌کنندگانی که انتخاب شده‌اند، راهنمایی و تجربه یادگیری فراگیر اعطا می‌کند و یکی از این شرکت کنندگان را برای دریافت جایزه برترین طراح جواهر امریکا انتخاب میکند. تیفانی اتریوم ، پلتفرم تاثیر اجتماعی تیفانی، جایزه طراح جواهر تیفانی را اهدا خواهد کرد.

ابداع این جایزه به معنای مشارکت بین پلتفرم تاثیر اجتماعی تیفانی اتریوم و شورای طراحان مد آمریکا برای پرورش نسل بعدی طراحان جواهرات آمریکایی است.

 

جایزه تیفانی برای طراحان جواهرات

زمان اعلام نتایج جایزه طراح جواهر تیفانی

الکساندر آرنو، معاون اجرایی تیفانی گفت: افتتاح این جایزه ، تعهد تیفانی اتریوم به ایجاد تغییرات پایدار در صنایع جواهرسازی و طراحی را افزایش می دهد.

کمیته انتخاب آثار شامل آرنو . فرانک اورت، نایب رئیس جواهرات ساتبی؛ گابریل یونیون بازیگر و سوپر مدل جوآن اسمالز میباشد.

تیفانی اسامی شرکت کنندگان را در پاییز 2024 اعلام می کند و برنده جایزه در اوایل سال 2025 معرفی می شود.

آدرس وبسایت تیفانی : https://press.tiffany.com/

 

 

/منبع: گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه