در نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛

بررسی روند ساماندهی پروژه های گردشگری، خدماتی، شهرسازی و عمرانی

بررسی روند ساماندهی پروژه های گردشگری، خدماتی، شهرسازی و عمرانی
لینک کوتاه کپی شد

نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بررسی روند ساماندهی و تعیین تکلیف گردشگری، خدماتی، شهرسازی و عمرانی جزیره برگزار شد.

به گزارش طلانیوز، این نشست به منظور هم افزایی و افزایش تعامل بین دو معاونت به منظور تسریع و اصلاح رویه های اداری و نحوه اجرای پروژه ها برگزار گردید.

در این نشست که با حضور مدیران دو معاونت برگزار شد، تعداد زیادی از پروژه هایی که روند اجرا و اداره آنها به هردو معاونت مربوط می شود، بررسی و تعیین تکلیف گشت.

تفویض اختیار اداره برخی از پروژه ها به دهیاری ها و شهرداری های سازمان با نظارت عالی سازمان از دیگر مصوبات این جلسه به حساب می آید.

بنابراین گزارش، در این جلسه چالش ها و مشکلات پیش روی پروژه های در دست اجرا بررسی و راهکارهای برطرف ساختن این مشکلات در سریع ترین زمان ممکن مصوب شد.

گفتنی است، پیش از این تفاهم نامه ای میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و فنی و زیربنایی سازمان با هدف حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، حذف بروکراسی اداری و تسهیل و تسریع اجرای پروژه های حوزه گردشگری امضاء شده بود و با افزایش تعامل دو معاونت شاهد فصل جدیدی از توسعه حوزه فرهنگی و گردشگری جزیره خواهیم بود. روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه