در بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش؛

معرفی ظرفیت های قشم در مجموعه کتاب های آبی

معرفی ظرفیت های قشم در مجموعه کتاب های آبی
لینک کوتاه کپی شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از معرفی ظرفیت های قشم در مجموعه کتاب های آبی در بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش خبر داد.

 ادریس راموز با اشاره به برگزاری بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور، با حضور حجت الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: در این نشست که به مدت سه روز به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار شد، کارگروه‌هایی در حوزه گردشگری، فرهنگی، صنایع خلاق، ورزش، سلامت، غذا و دارو فعال شده و آغاز به کار کردند.

وی ادامه داد: رونمایی از طرح‌های گردشگری و میراث فرهنگی مناطق آزاد در حوزه های گوناگونی همچون گردشگری هویت محور، نشاط و امید آفرینی، طرح افزایش گردشگر ۲ میلیون نفر در سال ۱۴۰۲، پیشرفت بوم گردی در مناطق، گردشگری تعالی بخش، سند سیاست گردشگری سلامت، خانه نهاد روستا در حوزه محرومیت زدایی و جشنواره ماه عسل از سوی معاونت فرهنگی دبیرخانه بخش دیگری از این نشست بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از رونمایی از اطلس سرمایه‌گذاری گردشگری مناطق آزاد(هفت منطقه، هفت اقلیم) با هدف معرفی فرصت‌ها و مزایایی که در مناطق آزاد وجود دارد خبر داد و افزود: در حاشیه این همایش مجموعه کتاب‌های آبی در حوزه مناطق آزاد تجاری و صنعتی با محوریت گردشگری کودک نیز رونمایی شد که  در بخش مربوط به قشم، ظرفیت های گردشگری جزیره همانند دلفین‌های قشم، دره ستاره‌ها، لاک پشت‌های قشم، جنگل حرا، غار نمکدان و جزایر ناز را با زبانی کودکانه برای این مخاطبان معرفی می کند.

یادآور می شود، در بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش، غلامرضا خلیلی نیا، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونان و مدیران سایر مناطق نیز حضور داشتند. روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه