منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام/

برگزاری اولین جلسه عملیات زمستانی ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی پیام

برگزاری اولین جلسه عملیات زمستانی ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی پیام
لینک کوتاه کپی شد

نخستین جلسه عملیات زمستانی ۱۴۰۲ فرودگاه بین المللی پیام روز یکشنبه، بیست و یکم آبان ماه برگزار شد.

به گزارش طلانیوز، مجتبی شمس نژاد معاون امور فرودگاهی و هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام در این جلسه عنوان کرد: با توجه به ارزیابی و ترافیک شرایط ترمینال پیام می بایست سناریو های لازم تدوین و در مانور عملیات زمستانی مدنظر قرار گیرد.

مهدی فراهانی مدیرکل عملیات فرودگاهی نیز در این جلسه ، ضمن اعلام گزارشی از وضعیت ماشین‌آلات برف روبی برای اجرای مانور برف روبی در محوطه ایر ساید تاکید کرد و بیان داشت: نیازهای این اداره برای اجرای عملیات زمستانی احصا و با اداره پشتیبانی هماهنگی لازم بعمل آمده است.

همچنین در ادامه جلسه ضمن بازخوانی دستورالعمل عملیات زمستانی که توسط واحد ایمنی تدوین و توسط مدیرعامل پیام ابلاغ شده است، بر لزوم تدوین دستورالعمل اجرایی، روش‌های انجام کار و نحوه تعامل با دیگر قسمت‌ها توسط هر یک از واحدهای درگیر در عملیات زمستانی تاکید شد.

گفتنی است در این جلسه مدیران کل هر دو معاونت و روسای ادارات و معاون هوانوردی اداره کل حراست و نماینده اداره پشتیبانی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل و رییس اداره ایمنى و استاندارد فرودگاهى و نماینده سازمان هواشناسی حضور داشتند. روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه