منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

یام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی گمرک

یام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی گمرک
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پیامی، فرا رسیدن روز جهانی گمرک را به فعالان و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام سید علی اصغر علامه به شرح زیر است:

سلام علیکم 

۲۶ ژانویه که روز جهانی گمرک را به همه شما همکاران تلاشگرمان در بخش های مختلف خدمات گمرکی کشور بویژه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید شفافیت، تسهیل و تسریع در فرایندهای گمرکی در  کشور به عنوان یکی از مولفه های بسیار مهم در سهولت فضای کسب و کار و کمک به تقویت اقتصاد ملی و ارتباط و پیوند آن با اقتصادهای بین المللی و فرامرزی محسوب می شود.

فعالیت‌های اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان علی‌رغم محدودیت‌ها، افزایش پیدا کرد که در همین راستا با اهتمام دست‌اندرکاران گمرک، سه میلیون تن صادرات و واردات در سال های گذشته در شرایطی که در حال ساخت و ساز بوده ایم از بندر پارسیان انجام شده است.

بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان جمهوری اسلامی ایران بخصوص گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارسیان, فرارسیدن روز جهانی گمرک را  تبریک و تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم با همکاری موثر و نظام مند گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با گمرک جمهوری اسلامی ایران شاهد شرایط مساعدتری برای انجام عملیات مورد نیاز صنایع و سرمایه‌گذاران در عرصه صادرات و واردات و همچنین سایر رویه‌های گمرکی فراهم شود.

سید علی اصغر علامه

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه