منطقه آزاد قشم

فروش انواع میوه و تره‌بار در بازارچه نوروزی شهر قشم

فروش انواع میوه و تره‌بار در بازارچه نوروزی شهر قشم
لینک کوتاه کپی شد

نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: انواع میوه و تره بار با قیمت باورنکردنی در بازارچه ویژه نوروزی شهر قشم در حال عرضه به خریداران است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مسعود مورموگویی با اعلام این مطلب، افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، مکانی را برای عرضه میوه و تره بار با قیمتی پائین تر از قیمت مصوب در مجاورت مسجد النبی (ص) میدان شهدای گمنام شهر قشم، در اختیار مسئول میدان میوه و تره‌بار قشم قرار داده تا در ایام تعطیلات نوروزی به ساکنان و میهمانان جزیره خدمات ارائه کند.

وی ادامه داد: در این بازارچه پرتقال، سیب زرد، خیار سبز و سیب قرمز هر کیلو ۲۵۰ هزار ریال، موز خارجی ۷۵۰ هزار ریال، توت فرنگی بیرجند ۸۰۰ هزار ریال وموز خارجی ۷۵۰ هزار ریال را عرضه می‌شود.

به گفته نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، هندوانه با قیمت هر کیلو گرم ۱۰۰ هزار ریال، کاهو ۱۴۰، فلفل دلمه ۳۰۰ هزار ریال، کلم ۸۰ هزار، سیب زمینی ۱۲۰، پیاز ۱۶۰ و کدو درجه یک هم ۱۵۰ هزار ریال بفروش می‌رسد.

جزیره قشم با ۱۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس این روزها پذیرای انبوه میهمان از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است که به این جزیره جهانی سفر کرده‌اند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه