منطقه آزاد قشم

ویزیت آنلاین بیش از ۲۴۸۵ بیمار قشمی در بازه زمانی ۴۳ روزه ویزیت شدندبا حمایت سازمان منطقه آزاد قشم

ویزیت آنلاین بیش از ۲۴۸۵ بیمار قشمی در بازه زمانی ۴۳ روزه ویزیت شدندبا حمایت سازمان منطقه آزاد قشم
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست مدیریت هوشمند سازی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بیش از ۲۴۸۵ ویزیت رایگان در مدت ۴۳ روز توسط ۲۱۴ تن از پزشکان متخصص و فوق تخصص طرح دکتر ساینا به بیماران جزیره قشم ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، احسان عبدل‌زاده با بیان این مطلب، اظهار داشت: از ۲۵ فروردین امسال تا پنجمین روز خرداد ماه ۱۴۰۳ به مدت ۴۳ روز، افزون بر ۲۴۸۵ نفر از اقشار کم‌درآمد و نیازمند جزیره قشم از طریق سیستم سلامت هوشمند، ویزیت شدند.

وی ادامه داد: آمار ویزیت آنلاین بیماران در این مدت، به مراتب بیشتر از آمار بیماران مراجعه کننده به دو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر قشم و بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان است.

به گفته سرپرست مدیریت هوشمند سازی سازمان منطقه آزاد قشم، پزشکان متخصص و فوق تخصص طرح دکتر ساینا در قشم به صورت ۲۴ ساعته در خدمت بیماران هستند و در یک بازه زمانی کمتر از نیم ساعت، برای ویزیت با افراد بیمار تماس می‌گیرند.

وی با اعلام اینکه در طرح دکتر ساینا، برای هر یک از بیماران جزیره پرونده سلامت تشکیل می‌شود، افزود: درج سوابق بیمار در این پرونده‌ها کار ارائه خدمات درمانی برای بیماران در مراجعه به هر پزشک دیگری را آسان می‌کند.

عبدل‌زاده تصریح کرد: خدمات طرح دکتر ساینا با تدبیرمدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای نخستین بار در این جزیره در حال اجرا است و در این مدت بیشترین خدمات فوق تخصصی به بیماری‌هایی همانند زنان و زایمان، کودکان، جراحی کلیه و مجاری ادرار، داخلی و پوست و مو ارائه شده است.

 

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با جمعیتی افزون بر ۱۷۰ هزار نفر در جنوب ایران واقع شده است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه