منطقه آزاد چابهار/

برگزاری مراسم کاشت درخت «حقیقت و آگاهی» به مناسبت روز خبرنگار

برگزاری مراسم کاشت درخت «حقیقت و آگاهی» به مناسبت روز خبرنگار
لینک کوتاه کپی شد

مراسم کاشت درخت حقیقت و آگاهی به مناسبت روز خبرنگار با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، عضو هیأت مدیره، معاونین، مدیران و مشاوران سازمان منطقه آزاد چابهاردر فضای سبز مقابل ساختمان مدیریت (شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی) صبح امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه، برگزار شد.

به گزارش طلانیوز از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در مراسم کاشت درخت « حقیقت و آگاهی» به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت شهادت شهید محمود صارمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران نقش غیر قابل انکاری در راهبری جامعه دارند، گفت: خبرنگاری اطلاع رسانی و خبررسانی ساده نیست بلکه خبرنگاران گره گشایی از امور و مشکلات مردمی را با تبیین صحیح وبه موقع انجام می دهند.

وی در ادامه افزود: خبرنگار در راستای وظایفی که دارد، در بسیاری از موارد به مدیران و مسئولان تلنگر می‌زند که این امر از اهمیت چشمگیری برخورداراست و به همین دلیل باید بدانیم که خبرنگاری چه کار مقدسی است و چه رسالت خطیری بر عهده فعالان عرصه رسانه نهاده شده است. 

ریگی کاشت نمادین «درخت حقیقت و آگاهی» نشانی از وظیفه خطیر این قشر از جامعه است که باید مسائل و امور را به نحو احسن و با دقت و وضوح تمام، به تصویر بکشد که حقیقت و آگاهی در جامعه نمود پیدا کند.

قابل ذکر است، بازدید از سایت پتروشیمی نگین مکران و تولیدی های فعال در منطقه و همچنین تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات پتروشیمی نگین مکران با حضور مدیر عامل، از برنامه‌های روز خبرنگار بود و همچنین در نشستی صمیمانه، خبرنگاران به طرح نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و دکتر ریگی نیز با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه