منطقه آزاد ماکو

ورود بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو به فناوری‌های تحول‌آفرین/ پیگیری رفع موانع در سطح وزارت

ورود بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو به فناوری‌های تحول‌آفرین/ پیگیری رفع موانع در سطح وزارت
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی از ورود بخش کشاورزی این منطقه به فناوری های نوین و مکانیزه خبر داد و گفت: سرمایه گذاری های انجام یافته در بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو تحول آفرین و هوشمند است.

به گزاری پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو در دیدار حسین گروسی ضمن تشریح ظرفیت های حوزه کشاورزی منطقه و سرمایه گذاری های کلان در امنیت غذایی این منطقه گفت:  یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی کشور،‌ کشاورزی است که به شکل مستقیم با امنیت غذایی و سلامت جامعه در ارتباط است و از نقش بسیار مهم در توسعه و استقلال کشور برخوردار است.

وی در خصوص رویکرد منطقه آزاد در ایجاد کشاورزی مدرن و مکانیزه گفت: پرتو دهی محصولات کشاورزی و زنجیره تولید از مزرعه تا سفره را پیگیری میکنیم.

وی با بیان اینکه ماکو‌ ظرفیت تبدیل شدن به هاب صادرات محصولات کشاورزی، خشکبار و حبوبات را دارد اضافه کرد: الگو سازی کاشت درختان کم آب بر، پرسود و آبیاری هوشمند در پروژه های کلان سرمایه گذاری این منطقه لحاظ شده است.

غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار منطقه آزاد ماکو را از مهمترین مناطق با ظرفیت در کشاورزی عنوان کرد و با قبول دعوت مدیرعامل سازمان از سفر به این منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه