// کد مطلب: ۱۵۶۴۷۴

منطقه آزاد قشم

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز هفته دولت

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز هفته دولت
لینک کوتاه کپی شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، آغاز ایام هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام عادل پیغامی به مناسبت آغاز هفته دولت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم تا هشتم شهریورماه مصادف با «هفته دولت» فرصت مغتنمی است تا بدانیم در جایگاه خدمتگزاران نظام و انقلاب، عهده دار چه امانت گران بهایی هستیم. این هفته یادآور تلاش ها و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت مسئولین به مردم است.

بدیهی است که هرچه زمینه مشارکت عمومی مردم و حرکت های آگاهانه جمعی برای دستیابی به آگاهی و تحول آفرینی اجتماعی تسهیل شود، گامی مهم و اساسی در جهت ارتقاء سرمایه اجتماعی و افزایش سطح اعتماد عمومی و در نهایت کاهش هزینه های حکومت داری و اداره دولت برداشته خواهد شد.

امروز و به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئولان، مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف اداری و اجرایی در هر لباسی که باشند، نماینده و خدمتگزار مردم هستند و راه دشواری در پیش دارند تا با رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، در جهت رضا و خوشنودی مردم و خداوند متعال تلاش کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای دولت، مناسبت هفته دولت را به همه دولتمردان بویژه کارمندان که در جهت موفقیت و پیشرفت مردم شریف جزیره قشم و توسعه متوازن این منطقه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت ایشان را در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهانم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه