// کد مطلب: ۱۵۶۵۰۹

منطقه آزاد کیش

عرضه دستاوردهای دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری_صنعتی در نمایشگاه "روایت خدمت /وعده، وفا" در تهران

عرضه دستاوردهای دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری_صنعتی در نمایشگاه "روایت خدمت /وعده، وفا" در تهران
لینک کوتاه کپی شد

نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های دولت با هدف ارائه اقدامات و دستاوردهای دستگاه های اجرایی در دو سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم از چهارم تا هفتم شهریور در تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه با شعار روایت خدمت؛ وعده، وفا" و با حضور تمامی وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی و دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری_صنعتی کشور از فردا شنبه 4 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

همچنین، سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نمایشگاه حضور داشته و اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم در این منطقه را ارائه و معرفی می کند.

گفتنی است، 31 وزارتخانه و دستگاه اجرایی از جمله وزارتخانه های کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفاع، نیرو، جهاد کشاورزی، امورخارجه، ارتباطات، راه و شهرسازی، دادگستری، بهداشت، گردشگری و میراث فرهنگی، وزارت ورزش و جوانان، آموزش و‌ پرورش، شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و‌ ویژه اقتصادی، معاونت حقوقی، معاونت اجرایی و‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان اداری استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، هلال احمر، بانک مرکزی، سازمان استاندارد، امورمجلس، محیط زیست و انرژی اتمی در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه "روایت خدمت /وعده، وفا" از ساعت 9 صبح تا 15 عصر در سالن های 8 و 9 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه