// کد مطلب: ۱۵۶۵۵۴

منطقه آزاد قشم

جلسه ساماندهی مشکلات مجتمع تجاری الماس درگهان برگزار شد

جلسه ساماندهی مشکلات مجتمع تجاری الماس درگهان برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جلسه ساماندهی جهت حل مشکلات میان مالکان و سازنده مجتمع الماس درگهان با هماهنگی و همکاری مثبت سازنده میان طرفین خبر داد.

هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته جلسه ای میان نماینده مالکان و سازنده مجتمع تجاری الماس شهر درگهان، مدیرعامل موسسه بازرگانان قشم، نمایندگان مدیران مجتمع های تجاری درگهان، نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم، رییس پلیس اماکن نیروی انتظامی و رییس کلانتری درگهان مربوطه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر گردید که مالکان واحدهای تجاری در مجتمع الماس درگهان تا پایان دی ماه سال جاری نسبت به پرداخت تعهدات خود اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد تا آقایان عادل اسلامی سازنده و قاسمی به عنوان نماینده سازنده، نسبت به ساخت و ساز و نصب تاسیسات فاز اول (طبقه همکف) و راه اندازی آن تا پایان سال جاری اقدام کرده و این واحدها به مالکان تحویل گردد.

به گفته امیری؛ همچنین تصمیم گرفته شد تا پیگیری مسائل برق مجتمع تجاری الماس درگهان از طریق سازنده و با همکاری مدیریت امور درگهان صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: در جلسه میان مالکان و سازنده این مجتمع تجاری مقرر شد ساخت و ساز این مجتمع طبق برنامه زمان بندی انجام شده و طبقات اول و دوم آن تا پایان سال 1403 به مالکین تحویل داده شود.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه