// کد مطلب: ۱۵۷۱۱۹

منطقه آزاد ماکو/

سی و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو برگزار شد

سی و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

سی و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو با حضور ائمه جمعه ماکو و شوط ، فرماندار، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت برگزار شد.

به گزارش طلانیوز؛ امام جمعه ماکو در این جلسه با اشاره به اهمیت علم آموزی و آموزش از معلمان در آموزش و پرورش به عنوان پدر و مادر برای دانش آموزان یاد کرد و گفت:‌دانش آموزان خانواده معلمان هستند و معلمان وظیفه سنگین در مورد تربیت دانش آموزان برعهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی افزود: تربیت دینی دانش آموزان بسیار مهم است و باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تربیت اسلامی دانش آموزان مهمترین وظیفه آموزش و پرورش می باشد اضافه کرد: تربیت دانش آموزان با بهره بگیری از مکتب اسلام و آموزه های دینی و تذهیب نفس بیش از پیش مورد توجه متولیان امر آموزش قرار گیرد.

امام جمعه ماکو با تاکید بر توجه بیشتر به برنامه های پرورشی در آموزش و پرورش اذعان داشت: در کنار آموزش در خصوص پرورش دانش آموزان نیز باید برنامه ریزی و توجه داشت.

در این جلسه پیگیری و تصمیم گیری در خصوص شناسایی محدوده های زمین با کاربری آموزشی، الزام شهرداری ها در اعمال ماده ۱۶ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در خصوص  تخصیص زمین با کاربری آموزشی و… مورد بررسی قرار گرفت.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه