با حضور مدیرعامل محترم شرکت و جمعی از مدیران، روسا و مسئولان واحدها؛

آیین رونمایی از «پرتال داخلی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان» برگزار شد

آیین رونمایی از «پرتال داخلی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان» برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

روز دوشنبه ۱۷ مهرماه، مراسمی با حضور مدیرعامل محترم شرکت فولاد بوتیای ایرانیان، جناب آقای دکتر خسروی‌راد به‌همراه جمعی از مدیران، روسا و مسئولان ارشد واحدهای مختلف شرکت برگزار شد تا از پروژه‌ی راه‌اندازی پرتال داخلی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان، به عنوان سامانه‌ی جامع ارتباطی ویژه‌ی استفاده‌ی کارکنان ارجمند فولاد بوتیا رونمایی گردد.

این پرتال با هدف حفظ و تداوم ارتباطات درون‌سازمانی و یکپارچه‌سازی و متمرکزسازی تمام محتواهای نظام‌یافته‌ی داخل شرکت، از ایده تا اجرا توسط تیم متخصص فناوری اطلاعات شرکت فولاد بوتیای ایرانیان طراحی و توسعه یافت و پس از تشکیل شورای سیاست‌گذاری مدیریت محتوای پرتال، واحد روابط عمومی عهده‌دار تنظیم و تحلیل محتوای این منبع مهم درون‌سازمانی گردید.

از مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات این پرتال، امکان دسترسی آسان کارکنان به تمامی ابلاغیه‌ها، اطلاع‌رسانی‌ها و اخبار و رویدادهای شرکت در تمام واحدها است که برای هر واحد و حتی هر پرسنل، امکان شخصی‌سازی دریافت اعلان نیز وجود دارد. علاوه بر این، پرتال داخلی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان از لحظه‌ی شکل‌گیری تا مرحله‌ی نهایی‌سازیِ طراحی، با بروزرسانی محتواهای موردنیاز کارکنان، اکنون به منبع اطلاعاتی مهمی از تاریخچه‌ی شرکت تبدیل شده است که می‌تواند در آینده به عنوان حافظه‌ی الکترونیکی سازمان بدان استناد گردد.

همچنین این سامانه با قابلیت‌های نرم‌افزاری و محیط کاربرپسندی که دارد، توانسته محیط گرافیکی زیبایی را فراهم سازد که در بستر آن، ارتباط سازنده و پویای بین همکاران بیش از گذشته برجسته شود. در همین راستا، برنامه‌ای به نام «بوتیا از نگاه همکاران» در پرتال طراحی شده است که در آن، عکس‌های هنری همکاران از محیط داخلی کارخانه و نوع نگاهی که به هویت کاری خود دارند ثبت می‌گردد و با نام خودشان در سامانه به صورت آلبوم ذخیره می‌گردد.

تمامی شماره‌های نشریه‌های داخلی شرکت (از سال ۱۳۹۹ تا کنون) در این پرتال بارگذاری شده و برای استفاده‌ی کارکنان قابل دانلود است. همچنین امکان دسترسی و جستجوی آسان در شماره تماس‌های داخلی شرکت، سیستم پشتیبانی فناوری اطلاعات، امکان دسترسی به گزارش‌های تصویری‌های خبری از رویدادهای داخلی شرکت، امکان دسترسی به رویدادهای آموزشی و دریافت محتواهای آموزشی، دانلود جدیدترین دستورالعمل‌ها، پمفلت‌های حوزه بهداشت، کاتالوگ‌ها و بروشورهای تخصصی درمورد پروژه‌های تحقیقاتی شرکت، تصاویر و گالری‌های جامع از نواحی مجتمع فولاد بوتیا (اعم از فضای سبز، ناحیه فولادسازی، گندله‌سازی، نیروگاه  سیکل ترکیبی و…)، امکان دانلود تمام فیلم‌ها و مستندهای تهیه‌شده از پروژه‌های شرکت، اطلاعیه‌ها و فرم‌های مربوط به رفاه و خدمات کارکنان و دیگر امکانات و کاربردها از طریق این پرتال به‌صورت کامل در دسترس عموم پرسنل است.

گفتنی است، تمام این پروژه با اتکاء بر توان و تخصص همکاران شرکت فولاد بوتیای ایرانیان انجام شده و در پیشبرد این پروژه برون‌سپاری صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است، این پرتال تنها در شبکه داخلی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان قابل استفاده است و امکان استفاده از آن در اینترنت آزاد وجود ندارد. روابط عمومی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه