// کد مطلب: ۱۵۹۱۶۵

پتروشیمی ارومیه

پاسخ به مطلب مندرج در استوری پیج اینستاگرامی روستای دولاما

پاسخ به مطلب مندرج در استوری پیج اینستاگرامی روستای دولاما
لینک کوتاه کپی شد

در پاسخ به مطلب مندرج در استوری پیج اینستاگرامی روستای دولاما ، لازم میداریم در این خصوص مطلبی را به اطلاع بزرگوراران برسانیم

بسم الله الرحمن الرحیم

در پاسخ به مطلب مندرج در استوری پیج اینستاگرامی روستای دولاما ، لازم میداریم در این خصوص مطلبی را به اطلاع بزرگوراران برسانیم.

به دلیل مستهلک بودن تعدادی از قطعات واحد سولفات پتاسیم و نیاز یه تعویض موارد مذکور، در هنگام انجام مورد فوق مقداری دود که در کانال های تخلیه محبوس شده بودند از منافذ مربوطه خارج و با توجه به وزش باد به طرف روستای دولاما حرکت نمود. با حضور دهیار محترم این روستا در محل شرکت پتروشیمی ارومیه و دیدار با رئیس HSE و همچنین همکاران حراست و روابط عمومی شرکت موارد مربوطه به ایشان شرح و مراتب پوزش از جانب همه کادر مدیریتی و کارکنان شرکت به ایشان به نمایندگی از همه روستاییان محترم و بزرگوار دولاما و اطراف بیان و با صلح و آرامش مورد مربوطه ختم به خیر گردید.

لذا پتروشیمی ارومیه براساس مسئولیت اجتماعی خود مبنی حفظ سلامتی همه مردم اطراف و نیز جلوگیری از ایجاد هر گونه آلودگی، تمامی تلاش خود را در این مورد به کار برده تا با خدمت رسانی به نحو شایسته موجب رشد و توسعه هرچه بیشتر شرکت و به طبع آن ایجاد اشتغال برای مردمان فهیم و بزرگوار منطقه گردد.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه