پتروشیمی شازند

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر
لینک کوتاه کپی شد

دکتر خلیلی نیا در پیامی، سالروز ولادت با سعادت امیر المومنین (ع) و گرامیداشت روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شاراک در پیامی سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر را تبریک عرض نمود.

متن پیام مدیرعامل پتروشیمی شازند بدین شرح است:

بسم رب الکعبه

“عَلیٌّ حُبُّه جُنَّه

قَسیمُ النّارِ و الجَنَّه

وَصیُّ المصطفی حَقّاً

إمامُ الإنسِ و الجِنَّه”

همکاران ارجمند و تلاشگر

سلام علیکم؛

ولادت با سعادت و سراسر نور و رحمت مولود کعبه، امام متقیان، امیرالمومنین علی (ع) را خدمت تمامی مدیران، کارکنان و کارگران غیور در شرکت معظم پتروشیمی شازند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مولا علی (ع) پیشوای راستین ما شیعیان علوی، در سراسر عمر مبارکشان همواره بر عدالت، تقوا و دستگیری از مستمندان و نیازمندان تاکید نمودند و یادگار همیشه جاودان آن امام همام، کتاب شریف نهج البلاغه به راستی در بسیاری از امورات زندگی مادی و معنوی یکایک شیعیان و انسان های آزاده دنیا تاثیرات شگرفی داشته و خواهد داشت.

افتخار ما این است که شیعه علی (ع) هستیم و بحمدالله کشور عزیزمان ایران اسلامی، کشور علوی است که این موهبت الهی را باید به نیکی پاس بداریم.

به همین مناسبت فرخنده، تبریک دیگر خود را به پیشگاه تمامی پدران عزیز و مردان تلاشگر عرصه جهاد در شرکت پتروشیمی شازند عرضه می دارم و امیدوارم در سایه سار الطاف الهی و در پناه اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) همواره تندرست، پیروز و موفق باشید.

علیرضا خلیلی نیا

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه