سفیر توان‌خواهان کلیدبهشت این‌بار با پیراهن پرسپولیس؛

وحید امیری به غرفه آریاساسول آمد

وحید امیری به غرفه آریاساسول آمد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت پلیمر آریاساسول در حاشیه دومین روز نمایشگاه ایران پلاست، با حضور وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال، پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را به نفع توان‌خواهان کلید بهشت خریداری کرد.

به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، آریاساسول با دعوت از وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، در حضور نمایندگان و توان‌خواهان مؤسسه نگهداری از معلولین و سالمندان «کلید بهشت» کنگان، پیش از ظهر امروز دوشنبه (۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳) پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را به نفع توان‌خواهان این مؤسسه خریداری کرد.

مؤسسه نگهداری از معلولین و سالمندان «کلید بهشت»، یک مرکز خودگران است که سال گذشته مدیران شرکت پلیمر آریاساسول با حضور در این مرکز، ضمن دلجویی از معلولین و سالمندان حاضر در آن، با تأکید محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت، برای همراهی و کمک به این افراد، اقداماتی را انجام دادند.

اقدام آریاساسول تلنگری برای مجموعه‌های صنعتی است

وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس ضمن قدردانی از شرکت پلیمر آریاساسول برای این اقدام خیرخواهانه، گفت: این شرکت در کنار دغدغه‌های کسب و کار، برای مسئولیت‌های اجتماعی گام‌های بلندی بر داشته است.

وی با اشاره به سابقه مسئولیت‌اجتماعی آریاساسول، گفت: مؤسسه کلید بهشت طی دو سال گذشته تحت حمایت آریاساسول قرار گرفته که اقدامی بسیار شایسته است.

بازیکن تیم ملی ایران افزود: این اقدام آریاساسول می‌تواند تلنگری برای سایر مجموعه‌های صنعتی باشد، چرا که بیش از ۲۸۰۰ مؤسسه خیریه در کشور وجود دارد که نیاز به حمایت‌های اینچنینی دارند.

سختی صنعت در کنار لطافت مسئولیت اجتماعی

جان‌نثار احمدی، مدیر مؤسسه نگهداری از معلولین و توان‌خواهان کلید بهشت، در حاشیه این مراسم، ضمن قدردانی از حمایت‌های آریاساسول از این مؤسسه، گفت: آریاساسول با اقدام اخیر خود نشان داد که در کنار سختی‌های صنعت، لطافت‌هایی از جنس مسئولیت اجتماعی را از محیط پیرامون خود دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به دعوت از وحید امیری در غرفه آریاساسول برای حمایت از توان‌خواهان این مرکز، تصریح کرد: جنس این اقدام ترکیبی از مسئولیت‌اجتماعی و اقدامات فرهنگی و کاری بدیع در صنعت است.

مدیر مؤسسه کلید بهشت با بیان اینکه این پیراهن به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از سوی آریاساسول خریداری و مبلغ آن به کلید بهشت اهدا شد، افزود: علاوه بر آن ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای درمان یکی از توان‌خواهان از سوی آریاساسول اهدا شد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه