// کد مطلب: ۱۷۰۵۲۶

پتروشیمی کرمانشاه/

پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
لینک کوتاه کپی شد

دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هفته دفاع مقدس ، یادآور حادثه‌ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی به فرمان ولی فقیه زمان و با تاسی از نهضت عاشورا و کربلا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل گشتند و ملت ایران عزت و افتخار امروز خود را در عرصه جهانی متاثر از خون پاک شهدا می داند.

بی تردید بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد.

بر خود لازم می دانیم در سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نموده و در مسیر تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی، که رضای الهی و شادی قلب ولی‌عصر (ارواحنافداه) در آن است از پای ننشینیم و نسل جدید را با تفکرات شهدا و ارزش های دفاع مقدس آشنا نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین به عموم ملت شریف ایران و کرمانشاه قهرمان و همکاران جهادگرم در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت می نمایم.

امیرحسین لطفی لاریجانی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه