// کد مطلب: ۱۷۰۶۸۲

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی

پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی
لینک کوتاه کپی شد

دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی را گرامی داشت؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی، بیش از آن‌که بیانگر تجلیل از منزلت اجتماعی و نقش انکارناپذیر شاغلان این حرفه‌ باشد، بازگوکننده‌ی اهمیت نقش و جایگاه ایمنی و آتش‌نشانی در فرایند توسعه‌ی پایدار است.

اینجانب ضمن یادآوری نقش صنعت نفت در دوران دفاع مقدس و جانفشانی و شهادت نیروهای آتش نشان حین کنترل آتش و بمباران پالایشگاه آبادان در آغازین ماه جنگ تحمیلی، یاد و نام شهدای آتش‌نشان را گرامی داشته و ضمن پاسداشت یاد و خاطره جانباختگان فاجعه ملی کارگران سخت کوش معدن زغال سنگ در طبس، به روز رسانی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، رعایت الزامات ایمنی و تلاش در راستای ایجاد زیرساخت‌های امداد و نجات و به طور عام مقوله HSE  توسط نیروهای فنی و بهره برداری زیر مجموعه و مجریان و پیمانکاران پروژه های توسعه‌ای را یادآور می شوم.

صنعت پتروشیمی به لحاظ طبیعت کار و نوع تولیدات، یکی از مستعدترین صنایع برای بروز حوادث همراه با آتش سوزی است. حضور انبوه سرمایه‌های انسانی در مجتمع های صنعتی و کار با تجهیزات و لوله‌های تحت‌فشار، شرایطی را ایجاب می کند که بی اغراق صنعت پتروشیمی را به یکی از خطرناک‌ترین صنایع برای بروز خطر مبدل ساخته است.

بی‌تردید مجموعه‌ی HSE شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در کنار واحد بهداری و طب صنعتی این شرکت، در سال جاری با جانفشانی و از خودگذشتگی، به نحو مطلوبی توانسته مقاطع کاری خود را سپری نماید و برای حفاظت و مصونیت نیروی انسانی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

با قدردانی صمیمانه از تمامی مدیران، کارشناسان و کارکنان سختکوش و متعهد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل، لازم است از حسن همکاری و توجه یکایک نیروهای شاغل در مجموعه عظیم شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، به ویژه کارکنان خط مقدم تولید که پایبندی به دستورالعمل‌های ایمنی را به عنوان یک اصل خدشه‌ناپذیر سرلوحه‌ی کار خویش قرار داده‌اند، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

امیدوارم با تکیه بر تجربه‌های گذشته، آموزش و فراگیری مستمر و ترویج اندیشه و فرهنگ ایمنی، شاهد تکرار سال‌های بدون تلفات و کاهش حداکثری ضریب حوادث در کل صنعت پتروشیمی باشیم.

امیرحسین لطفی لاریجانی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه