// کد مطلب: ۱۷۰۶۸۳

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

برگزاری دوره آموزشی فناوری‌های نوین و روابط عمومی دیجیتال با محوریت هوش مصنوعی

برگزاری دوره آموزشی فناوری‌های نوین و روابط عمومی دیجیتال با محوریت هوش مصنوعی
لینک کوتاه کپی شد

در راستای ارتقای دانش و مهارت‌ روابط عمومی های صنعت نفت در حوزه فناوری‌های نوین، دوره آموزشی تخصصی "فناوری‌های نوین و روابط عمومی دیجیتال (هوش مصنوعی)" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما از نیپنا، با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های کارشناسان حوزه روابط عمومی در صنعت نفت و همگام شدن با تحولات دیجیتال، دوره آموزشی فناوری‌های نوین و روابط عمومی دیجیتال با محوریت هوش مصنوعی از تاریخ ۳ تا ۵ مهر ۱۴۰۳ به میزبانی پتروشیمی تبریز، با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و از سوی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت برگزار می شود.

در این دوره تخصصی، ضمن تشریح آخرین دستاوردهای هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، شرکت‌کنندگان با ابزارها و تکنیک‌های نوین هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوا، تحلیل داده‌های اجتماعی، مدیریت بحران و ارتقاء تعامل با مخاطبان و ذی نفعان آشنا می شوند.

هوش مصنوعی به عنوان یکی از این فناوری‌ها، می‌تواند نقش مؤثری در بهبود فرآیندهای ارتباطی، افزایش سرعت و دقت در ارائه اطلاعات و تصمیم‌گیری‌های بهتر ایفا کند.

گفتنی است، برگزاری این دوره آموزشی در راستای سیاست‌های اداره کل روابط عمومی وزارت نفت مبنی بر توسعه فناوری‌های نوین و استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در صنایع نفت،گاز، پالایش و پخش و نیز صنعت پتروشیمی صورت می‌گیرد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه