// کد مطلب: ۱۷۰۷۷۶

پتروشیمی نگین مکران

پیام تسلیت برای شهادت سید حسن نصرالله/ پایان عزتمندانه

پیام تسلیت برای شهادت سید حسن نصرالله/ پایان عزتمندانه
لینک کوتاه کپی شد

در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست رژیم غاصب صهیونیستی، مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاهَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَهِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمً

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، سردار بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله (رحمت‌الله‌علیه) و جمعی از فرماندهان و سرداران حوزه مقاومت توسط رژیم سفاک صهیونیستی، فاجعه‌ای سنگین و غمی عمیق بر دل‌های مؤمنان و آزادگان جهان نشاند.

این ضایعه، پایانی عزتمندانه برای بزرگمردی است که سال‌های متمادی، خار چشم ایادی استکبار جهانی و رژیم سفاک صهیونیستی بود و زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و لبنان و آزادسازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ پتروشیمی مکران، شهادت این مجاهد عظیم‌الشأن و اسطوره مقاومت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) تمامی مسلمین و آزادی‌خواه جهان و نیز همکاران و کارمندان دل‌داده‌ی مسیر مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن، بالاخص آمریکای خونخوار بدانند که به برکت خون شهیدان محور مقاومت،‌ شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای والامقام،‌ محور مقاومت پرتوان به راه خود ادامه خواهد داد و آرمان مقدس آنان در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد، ان‌شاءالله.

مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران

علیرضا منیری ابیانه

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه