// کد مطلب: ۱۷۱۰۰۴

آریاساسول/

نمایشگاه تصاویر تلاشگران آریاساسول برگزار شد

نمایشگاه تصاویر تلاشگران آریاساسول برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

تصاویر کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول با هدف بیان زحمات تمامی کارکنان در فرایندهای شرکت، در نمایشگاهی در داخل شرکت به نمایش درآمد.

به گزارش  خبرنگار ما از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، با ابتکار روابط عمومی شرکت، نمایشگاه عکس تعداد زیادی از کارکنان پرتلاش شرکت پلیمر آریاساسول در نمایشگاهی واقع در لابی رستوران و جنب سالن شهید سلیمانی شرکت از امروز (یکشنبه، ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳) برپا شد.

آریاساسول پیش‌تر، همزمان با برپایی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، تصاویری از کارکنان خود را در غرفه این شرکت به نمایش گذاشت که مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار گرفت.

این اقدام آریاساسول با هدف به تصویر کشیدن همراهی و همکاری همیشگی تمامی پرسنل شرکت آریاساسول در مسیر پیشرفت انجام و عکس‌ها از تمامی بخش‌های عملیاتی و ستادی گردآوری شد.

در جریان برگزاری نمایشگاه ایران‌پلاست، محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، نخستین و مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح در غرفه شرکت را همراهی نمادین با تک‌تک پرسنل خوانده و گفته بود: با این اقدام جای کارکنان را در نمایشگاه سبز کردیم.

سامان قدوسی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل نیز در جریان این رویداد گفته بود که حضور همه کارکنان در رویدادهای نمایشگاهی همراه جز دغدغه‌های وی بوده و برپایی رویدادهای این چنینی فرصتی برای بیان زحمات تمامی کارکنان در شرکت است.

در نمایشگاه کنونی، تصاویر اکثر کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول به نمایش درآمده است و کارکنان می‌توانند از این تصاویر بازدید کنند.

همچنین همزمان با این رویداد ابرپرچم جدید آریاساسول با مضمونی مشابه منقش به تصاویری از کارکنان به اهتزاز درآمد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه