// کد مطلب: ۱۵۷۳۹۹

آریاساسول

کیفیت محصولات آریاساسول برای مشتریان تضمین شده است

کیفیت محصولات آریاساسول برای مشتریان تضمین شده است
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل یک شرکت بزرگ تأمین کننده قطعات خودرو برای شرکت‌های بزرگ از جمله فولکس واگن و لادا با اشاره به آزمایش محصول شرکت پلیمر آریاساسول از سوی کارشناسان این شرکت اشاره کرد و گفت: کیفیت محصول آریاساسول برای ما ثابت شده است و مدیران آریاساسول نیز برای کیفیت و پایداری تولید تضمین داده‌اند.

 مدیرعامل یک شرکت تأمین‌کننده قطعات خودرو روسیه، روز گذشته (۲۶ شهریور ۱۴۰۲) در دیدار با مدیران و کارشناسان آریاساسول و مذاکره برای خرید محصول، با اشاره به پیشینه دیدار با مقام‌های آریاساسول گفت: در نمایشگاه روس‌پلاست مسکو با مقام‌های شرکت آریاساسول دیدار داشتیم و همکاران من با مدیران این شرکت دیدار کردند و  مذاکرات مفید، مثبت و سازنده‌ای انجام و پیشنهادهای خوبی برای نیازهای ما ارائه شد.

وی درباره ادامه مذاکرات دو شرکت در تولیتای روسیه به‌منظور خرید محصول آریاساسول گفت: در دیدار بعدی جزئیات نیازهای شرکت ما از جمله مواد مورد نیاز که امکان تولید آن در آریاساسول وجود دارد، مذاکره شد.

مدیرعامل این شرکت درباره دیدار خود با مدیران و کارشناسان آریاساسول در اولین روز نمایشگاه ایران‌پلاست توضیح داد و افزود: امروز تصمیم گرفتیم به غرفه آریاساسول بیاییم و مذاکراتمان که به عقیده من تاکنون بسیار خوب پیش رفته است را ادامه دهیم و فکر می‌کنم مذاکرات خوبی در رابطه به راهکارهای ممکن به‌منظور همکاری داشتیم و مسیر برای دستیبابی به یک قرار داد را ترسیم کردیم.

این مدیرعامل در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مذاکرات به نتیجه می‌رسد، گفت: من فکر می‌کنم بسیار به عقد قرارداد نزدیک هستیم و عقیده دارم شانس بسیار زیادی برای آغاز همکاری وجود دارد.

وی درباره کیفیت محصولات شرکت پلیمر آریاساسول اذعان کرد: پیش‌تر ما محصولاتی را از آریاساسول مورد بررسی قرار داده بودیم که کیفیت بسیار بالایی داشتند؛ امروز در مذاکرات در مورد کیفیت و پایداری تولید آن خواسته جدی داشتیم و این موضوع را مورد تأکید قرار دادیم و مدیران آریاساسول اطمینان دادند که استانداردهای کیفیت بالایی دارند و برای پایداری تولید و کیفیت بسیار مصمم هستند، بنابراین امیدواریم ارسال محصول برای شرکت ما نیز با همین کیفیت و تداوم تولید رقم بخورد.

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای تعامل شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی و توسعه بازار است که شرکت‌های حاضر از این فرصت برای ارتباط رودررو با مشتریان استفاده می‌کنند. روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه