اقتصاد|طلا

پیش بینی بازار طلا در آخرین روز هفته

پیش بینی بازار طلا در آخرین روز هفته
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:علیرغم افزایش اونس جهانی قیمت طلا و سکه از روز گذشته تا کنون به دلیل کاهش نرخ ارز روند نزولی به خود گرفته است.

به گزارش طلانیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا با 14 دلار افزایش به 2358 دلار رسید اما در ایران علیرغم افزایش اونس جهانی قیمت طلا و سکه از روز گذشته تا کنون به دلیل کاهش نرخ ارز روند نزولی به خود گرفته است.

بذرافشان گفت: از ابتدای هفته شاهد روند افزایشی قیمت ها بودیم که این روند از روز چهارشنبه بر عکس شد و قیمت ها کاهشی شد.

نادر بذرافشان

وی خاطرنشان ساخت: به نظر می رسد در هفته آینده نوسان خاصی نداشته باشیم و ممکن است قیمت ها 1 تا 3 درصد تغییر کند که این نوسان طبیعی است و باید دید قیمت اونس جهانی و نرخ ارز در بازار داخلی به چه سمتی می رود اما طبق نظر تحلیگران در دراز مدت شاهد افزایش قیمت اونس جهانی خواهیم بود که بالطبع این افزایش می تواند باعث تغییر قیمت طلا و سکه شود.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 50هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم با 200 هزار تومان کاهش، قیمت نیم سکه با 50 هزار تومان کاهش، ربع سکه با 100 هزار تومان کاهش،قیمت سکه های بانک مرکزی با 100 هزار تومان کاهش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 25هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

 

منبع:سایت طلا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه