اقتصاد|طلا

پیش بینی بازار فردا ۱۷ تیرماه۱۴۰۳

پیش بینی بازار فردا 17 تیرماه1403
لینک کوتاه کپی شد

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:علیرغم افزایش 33 دلاری اونس جهانی قیمت طلا و سکه امروز کاهشی شد به طوری که قیمت سکه با یک میلیون کاهش وارد کانال 41 میلیونی شد.

به گزارش طلانیوز:نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا ضمن عرض تبریک به رییس جمهور منتخب گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا با 33 دلار افزایش نسبت به روز پنج شنبه به 2391 دلار رسید اما در ایران علیرغم افزایش اونس جهانی قیمت طلا و سکه به دلیل اخبار سیاسی اقتصادی و کاهش نرخ ارز روند نزولی به خود گرفت

شربیانی ابراز امیدواری کرد با پیروزی دکتر پزشکیان مشکلات و موانع صنعت طلا و جواهر هر چه زودتر رفع شود از رکود خارج شود و رونق به این صنعت بازگردد.

وی خاطرنشان ساخت: فردا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس طلا تغییری ندارد در ایران نیز به نظر می رسد قیمت طلا و سکه با نوسان جزئی و احتمالا کاهشی همراه باشد.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون و 100 هزار تومان کاهش، قیمت سکه طرح قدیم با 800 هزار تومان کاهش، قیمت نیم سکه با 400 هزار تومان کاهش، ربع سکه با 400 هزار تومان کاهش،قیمت سکه های بانک مرکزی با 200 هزار تومان کاهش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 68 هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه در این لحظه داد و ستد می شود.

طلا

منبع: سایت طلا

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه