اقتصاد|طلا

پیش بینی بازار طلا فردا ۳ مردادماه

 پیش بینی بازار طلا فردا 3 مردادماه
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان ساخت متاسفانه رکود و کاهش تقاضا از ابتدای سال همچنان در صنعت طلا و جود دارد و در ماه محرم تشدید شده است و ابراز امیدواری کرد رونق هر چه زودتر به این صنعت بازگردد.

به گزارش طلانیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا بون تغییر 2405 دلار ثابت ماند در حالی که در ایران قیمت طلا و سکه به دلیل نوسانات نرخ ارز بر خلاف روز گذشته گران شد به طوری که حباب سکه 7 میلیون و 800 هزار تومان شد.

بذرافشان گفت:نوسانات یک تا 3 درصدی قیمت طلا و سکه طبیعی است و به نظر نمی رسد قیمت ها تا پایان هفته تغییر زیادی داشته باشد و در صورتی که در بازارهای جهانی قیمت اونس تغییر زیادی نداشته باشد در بازارهای داخلی به دلیل کاهش تقاضا و رکود نوسان خاصی نداریم.

رئیس کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف تهران خاطر نشان ساخت متاسفانه رکود و کاهش تقاضا از ابتدای سال همچنان در صنعت طلا و جود دارد و در ماه محرم تشدید شده است و ابراز امیدواری کرد رونق هر چه زودتر به این صنعت بازگردد.

به گزارش سایت طلا،در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 650هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم با 450هزار تومانافزایش، قیمت نیم سکه با 250 هزار تومان افزایش ، ربع سکه با 150 هزار تومان افزایش،قیمت سکه های بانک مرکزی نیز با 100 هزار تومان افزایش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 4 3هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

نادر بذرافشان

 منبع: سایت طلا

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه