اقتصاد|بازار طلا

پیش بینی بازار طلا فردا ۴ مردادماه ۱۴۰۳

پیش بینی بازار طلا فردا 4 مردادماه 1403
لینک کوتاه کپی شد

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت :قیمت طلا و سکه امرور به دلیل افزایش اونس جهانی روند صعودی یافت به طوری که وارد کانال 41 میلیونی شد.

به گزارش طلانیوز: نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا با 8 دلار افزایش به 2412 دلار رسید در ایران نیز قیمت طلا و سکه به دلیل نوسانات اونس جهانی کمی افزایشی شد

شربیانی گفت:چنانچه اونس جهانی و نرخ ارز در بازار ایران برای فردا تغییر کند قیمت طلا و سکه نیز قطعا با نوسان روبه رو خواهد شد اما به نظر می رسد قیمت ها فعلا در همین محدوده داد و ستد شود.

وی بیان کرد متاسفانه رکود و کاهش تقاضا همچنان در صنعت طلا و جود دارد و در ماه محرم تشدید شده است و ابراز امیدواری کرد رونق هر چه زودتر به این صنعت بازگردد.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 100هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم بدون تغییر، قیمت نیم سکه با 100هزار تومان افزایش ، ربع سکه با 100 هزار تومان افزایش،قیمت سکه های بانک مرکزی نیز بدون تغییر و هر گرم طلای 18عیار نیز با 6 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

طلا

منبع:سایت طلا

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه