اقتصاد|طلا

پیش بینی بازار طلا در هفته پیش رو

پیش بینی بازار طلا در هفته پیش رو
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت طلا و سکه در معاملات امروز علیرغم افزایش اونس جهانی روند کاهشی به خود گرفت به طوری که سکه دوباره به کانال 42 میلیونی بازگشت.

به گزارش طلانیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا با 18 دلار افزایش به 2434 دلار رسید در ایران نیز قیمت طلا و سکه در روز گذشته به دلیل افزایش نرخ ارز و اونس جهانی گران شد این در حالی است که امروز قیمت ها علیرغم افزایش اونس جهانی روند کاهشی به خود گرفته است و سکه دوباره به کانال 42 میلیونی بازگشت.

بذرافشان خاطر نشان ساخت بازار همچنان در رکود و کاهش تقاضا به سر می برد و باعث شده همکاران در حوزه های مختلف به خصوص واحدهای تولیدی نسبت به پرداخت هزینه های جاری و روزانه خود دچار مشکل و آسیب شوند و در حال حاضر شرایط خوبی از لحاظ اقتصادی در صنعت طلا وجود ندارد.

وی درباره پیش بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده گفت:بایددید روند اونس جهانی ،نرخ ارز و اخبار سیاسی اقتصادی در سطح دنیا به چه سمتی خواهد رفت.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 400 هزار تومان کاهش، قیمت سکه طرح قدیم با 250 هزار تومان کاهش، قیمت نیم سکه با 150هزار تومان کاهش و ربع سکه با 150 هزار تومان کاهش،قیمت سکه های بانک مرکزی نیز بدون تغییر و هر گرم طلای 18عیار نیز با 5 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

نادر بذرافشان

منبع:سایت طلا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه