// کد مطلب: ۱۵۵۷۷۹

منطقه آزاد قشم/

دومین مرحله از ثبت نام گاز مایع خانوارهای قشم در مصلی اهل سنت برگزار شد

دومین مرحله از ثبت نام گاز مایع خانوارهای قشم در مصلی اهل سنت برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست شرکت مشعل گاز قشم گفت: دومین مرحله از ثبت نام گاز مایع خانوارهای قشمی در سامانه سدف، امروز در میز خدمت مصلی اهل سنت برگزار شد.

به گزارش طلانیوز؛ اسدالله رجایی با اعلام این خبر گفت: استقبال قشموندان از خدمات ارائه شد در این میز خدمت چشمگیر بود و فرآیند ثبت نام در جمعه های آینده در شهرها و روستاهای جزیره ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: آن دسته از سرپرستان خانواری که تا کنون موفق به ثبت نام در سامانه سدف نشده اند می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی، شناسنامه، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه بنام سرپرست خانوار، شماره کارت بانکی به نام سرپرست خانوار، کدپستی محل اقامت، و سایر مشخصات خانوار همسر و فرزندان) به میز خدمت مراجعه و به صورت رایگان ثبت‌نام نمایند.

بنابراین گزارش، براساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، قانون بودجه امسال، وزارت نفت را مکلف به توزیع گاز مایع و نفت سفید در بستر الکترونیکی کرده است.

این کار، تغییر نظام عرضه فرآورده‌های نفتی از روش دستی و حضوری به بستر الکترونیکی و سامانه‌های هوشمند است که به فراهم بودن بسترهای مخابراتی و ارتباطی و همچنین فراهم شدن کارتخوان‌های بانکی مربوط است؛ بخش دیگر هم به تغییر فرهنگ مردم برای پذیرش تغییر این نظام عرضه مربوط می‌شود.

سامانه سدف دارای پنج رکن متقاضی، دستگاه متولی، دستگاه همکار، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و کمیته سدف است که پس از ثبت درخواست متقاضی حقیقی و حقوقی، از سازمان هدفمندی یارانه‌ها و شرکت ملی گاز بر اساس کد پستی استعلام گرفته می‌شود که محل درخواست، گازرسانی نشده باشد. روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه