// کد مطلب: ۱۶۲۹۰۵

لادن مستوفی | همسر شهاب حسینی | بازیگر سریال گناه فرشته

موتور سوار بازیگر زن با استایل گنگ | همسر شهاب حسینی در این فیلم کیست ؟

موتور سوار بازیگر زن با استایل گنگ | همسر شهاب حسینی در این فیلم کیست ؟
لینک کوتاه کپی شد

موتور سواری بازیگر زن در سریال گناه فرشته سوژه کاربران شد

لادن مستوفی بازیگر سریال گناه فرشته در این سریال نقش همسر شهاب حسینی را بازی می کند که هر دو نقش وکیل را دارند . لادن مستوفی از بازیگران با سابقه سینما و تلوزیون است در ادامه تصویر جدید از موتور سواری لادن مستوفی در این سریال که حسابی جنجالی می باشد را نیز می بینید . 

لادن مستوفی

 

زندگی شخصی و نام واقعی لادن مستوفی

لادن مستوفی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن می باشد. نام واقعی لادن مستوفی، زهرا است، این خانم بازیگر ۴ خواهر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است، یکی از خواهران لادن مستوفی به نام لاله مستوفی منشی صحنه سینمای ایران می باشد.

لادن مستوفی

ماجرای ازدواج لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی

لادن مستوفی با بازی در فیلم روز واقعه با شهرام اسدی کارگردان این فیلم آشنا شد و در سال ۱۳۷۲ با شهرام اسدی ازدواج کرد. شهرام اسدی متولد ۱۳۳۲ در سلماس و دارای کارشناسی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیا امریکا است.

لادن مستوفی

اختلاف سنی لادن مستوفی و همسر کارگردانش

شهرام اسدی قراگوز کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و همسر لادن مستوفی متولد ۱۳۳۲ است و با همسربازیگرش اختلاف سنی ۱۹ ساله دارد.

 

فرزندان لادن مستوفی

در فضای مجازی عکسی از لادن مستوفی و پسرانش منتشر شده است که صحت آن توسط این بازیگر تایید یا رد نشده است و در واقع لادن مستوفی هرگز صحبتی در مورد فرزند یا فرزندانش انجام نداده بنابراین اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در این باب، صحت ندارند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه