قیمت دلار | قیمت روز دلار | یورو | قیمت یورو | قیمت روز یورو

قیمت دلار آزاد با این روش عجیب بالا نگه داشته می شود!

قیمت دلار آزاد با این روش عجیب بالا نگه داشته می شود!
لینک کوتاه کپی شد

برخی از کانال‌های تلگرامی جعلی به دنبال افزایش قیمت دلار در بازار بوده و قیمت‌های غیر واقعی را به مخاطبان خود ارائه می‌کنند.

در حالی با اقدامات صورت گرفته توسط بانک مرکزی روند افزایش نرخ دلار در بازار آزاد متوقف شده است که رصد برخی از کانالهای تلگرامی نشان می‌دهد ظاهراً جریاناتی تمایل به کاهش نرخ دلار در بازار ندارند.

این کانال‌های تلگرامی عمدتاً قیمت‌های ارز را به طور میانگین بین 100 تا 200 تومان بالاتر از قیمت‌های بازار نشان می‌دهند تا بتوانند بر روی نرخ‌های دلار در بازار اثر گذار باشند.

بررسی‌های صورت گرفته خبرنگار مهر حاکی است در حال حاضر قیمت دلار در بازار آزاد از کانال 36 هزار تومان عقب نشینی کرده و به کانال 35 هزار تومان وارد شده است به طوری که هم اکنون در لحظه تنظیم این گزارش قیمت دلار در بازار آزاد به مبلغ 35 هزار 800 تومان رسیده است.

قیمت دلار

اما در این کانال‌ها همچنان قیمت دلار در بازار آزاد را با مبالغ 36 هزار و 200 تا 36 هزار 300 تومان نشان می‌دهند.

بررسی نرخ دلار توافقی نیز حاکی از آن است که هر دلار در بازار توافقی هم اکنون به مبلغ 34 هزار و 162 تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته حدود 400 تومان کاهش داشته است. هم چنین قیمت هر یورو نیز در بازار توافقی به مبلغ 34 هزار و 700 تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت دلار هرات به مبلغ 34 هزار و 940 تومان و دلار سلیمانیه نیز 35 هزار و740 تومان است.

اما برخی از کانال‌های تلگرامی جعلی به دنبال افزایش قیمت بوده و قیمت‌های پرتی را در بازار ارائه می‌کنند، به عنوان مثال یک کانال تلگرامی قیمت دلار فردایی را 37 هزار تومان معرفی کرده در صورتی که قیمت دلار فردایی هم اکنون 36,020 تومان معامله می‌شود.

منبع: مهر

قیمت دلار آزاد با این روش عجیب بالا نگه داشته می شود!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه