پتروشیمی بندرامام/

تعاملات راهبردی و هم افزایی حداکثری پتروشیمی بندرامام با شرکت نفت و گاز گچساران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

تعاملات راهبردی و هم افزایی حداکثری پتروشیمی بندرامام با شرکت نفت و گاز گچساران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
لینک کوتاه کپی شد

دکتر انصاری نیک در دیدار مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران : تداوم تعامل و ارتقا ء سطح روابط و همکاری ها ی ما با شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب در راس اولویت‌ها ست.

به گزارش طلانیوز، روز سه شنبه هفتم تیرماه جاری دکتر انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام میزبان مهندس مهرداد کاهکش مدیرعامل بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیات همراه بود .

در نشستی که بمنظور ارتقا سطح تعاملات و هماهنگی بیشتر در همکاری های فی‌ما‌بین برگزار شد دکتر انصاری نیک با قدر دانیو خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکتهای تابعه آن راهبردی‌ترین و اصلی‌ترین شریکپتروشیمی بندرامام در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده از منابع کشور می‌باشند و این مجموعه در حیات ، بقاء وموفقیت بندرامام نقش کلیدی به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ادامه با تاکید بر اهمیت بالا بودن سطح تعاملات و ارتباطات بین دو مجموعه در ایجاد موفقیت ها ،افزود: باید سبک جدیدی در توسعه ی تعاملات سازنده و رابطه مند شکل گیرد و هر کم‌کاری و قصوری که در تعاملات و همکاری های دومجموعه صورت بگیرد مستقیما بر عملکرد و موفقیت پتروشیمی بندرامام تاثیرگذار است به همین جهت نحوه تعامل ، روابط و همکاری هابرای ما با شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب در راس اولویت‌ها می‌باشد و برای ما ، در حوزه تولید امری واجب‌تر از این همکاری هاوجود ندارد.

انصاری نیک ، هم‌افزایی حداکثری دو مجموعه در راستای رفع چالش‌ها و تنگناهای تولیدی را مهم‌ترین اقدام حال حاضر دانست وتصریح کرد: موفقیت پتروشیمی بندرامام در گرو موفق بودن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مجموعه‌های تابعه آن است بنابراین مامکلف هستیم در راستای موفقیت این مجموعه با نهایت اهتمام و جدیت کار کنیم .

ایشان نیز در همین رابطه خاطر نشان کرد : متقابلا انتظار داریم توجه به نیاز‌های پتروشیمی بندرامام به خصوص در زنجیره تامینخوراک در راس اولویت کاری و سیاستی آن مجموعه باشد و در بالاترین سطح مدیریت ، تصمیم ‌گیری و برنامه ریزی به منافع سازمانپتروشیمی بندرامام توجه ویژه معطوف شود.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان با اشاره به دشوار بودن تامین خوراک با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و قدر دانیاز تلاشهای ایثارگونه مدیران و کارکنان آن مجموعه در جهت تامین خوراک پایدار افزود : با وجود تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه ، تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی یک کار طاقت‌فرسا و جهادی است و امیدواریم که در این امر جهادی و تلاش اقتصادی به منظورشکوفایی و توسعه اقتصاد ملی با موفقیت و دستاورد های بیشتری همراه شویم.

گفتنی است در ادامه این نشست ، مهندس مهرداد کاهکش ضمن تبریک انتصاب دکتر انصاری نیک به سمت مدیرعاملیپتروشیمی بندرامام ، بخشی از اهداف و برنامه‌های مجموعه خود در حوزه تامین خوراک پتروشیمی بندرامام را تشریح کرد.

مهندس مهرداد کاهکش به وظیفه حساس نفت و گاز گچساران در مدیریت گاز کشور اشاره و گفت: شرکت مناطق نفتخیز جنوب و پنجشرکت تابعه آن بخش عمده تولیدات نفت و گاز کشور را به خود اختصاص داده‌اند و تولید نفت و محصولات جانبی و انواع فرآورده‌ها ازوظایف اصلی این مجموعه بشمار می‌رود.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عمده گاز تولیدی داخل کشور را در اختیار دارد و ما افتخار این را داریم که علاوه برتغذیه خوراک گازی پالایشگاه‌ ها و پتروشیمی ها ، گلوگاه‌های اصلی صادرات گاز کشور از مبادی این شرکت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه تشریح کرد: بواسطه تحریم های ظالمانه و بنا بر منویات رهبر معظم انقلاباسلامی ، ما بهره‌گیری حداکثری از توان داخلی و صنایع داخل کشور را اجرایی کردیم‌ و ماحصل این بهره‌گیری علاوه بر ایجادخودباوری در بین فعالین داخل کشور ، شروع ساخت بسیاری از قطعات و تجهیزات صنعتی بوده است.

مهرداد کاهکش در پایان خاطرنشان کرد:هدف از این دیدار ضمن تثبیت ارتباطات ، آشنایی با پتانسیل‌های پتروشیمی بندرامام بوده تابتوانیم با اشراف بیشتر بر ظرفیت‌های موجود برای موفقیت هرچه بیشتر کشور تلاش کنیم.

در پایان جلسه مدیران ارشد دو مجموعه وضعیت پایداری خوراک و همچنین چالش های احتمالی در راستای بالا بردن تولیدات گازی و بهتبع آن افزایش خوراک ورودی به مجتمع پتروشیمی بندرامام را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

تعاملات راهبردی و هم افزایی حداکثری پتروشیمی بندرامام با شرکت نفت و گاز گچساران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه